Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
) wel over. Misschien moet ik me daar alvast maar een beetje op voor gaan bereiden 
.                                                         

Als je nog eens een keer in Ede/Wageningen/Ginkelse Heide wilt lopen moet je maar roepen, weet nog wel mooie paadjes, of je moet even door m'n strava loopjes zoeken 

Ik kwam zelf natuurlijk vanaf de Bennekomse kant (liep bij Kasteel Hoekelum het bos in) en dan liep ik vaak meer langs de hei op richting de zuid ginkel. Daar heb je geloof ik een stukje waar super veel blauwe bessen-plantjes staan, die zie je natuurlijk niet zo gek veel in NL! Planken Wambuis is geloof ik echt super mooi maar heb daar nog nooit gelopen, iets te veel van 't goede  
                                                         Piekosjj schreef:Ja de heide zelf is echt geen pretjeIk kwam zelf natuurlijk vanaf de Bennekomse kant (liep bij Kasteel Hoekelum het bos in) en dan liep ik vaak meer langs de hei op richting de zuid ginkel. Daar heb je geloof ik een stukje waar super veel blauwe bessen-plantjes staan, die zie je natuurlijk niet zo gek veel in NL! Planken Wambuis is geloof ik echt super mooi maar heb daar nog nooit gelopen, iets te veel van 't goede

.                                                         Supervixen schreef:Ja die ja greetje.
 .
.

En dat is dus zo ongeveer overal hier in de omgeving, dus geen races hier voor mij. Heb van het weekend wel een parkrun gelopen met een vriendin wat super leuk was.