Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Vitamine d 1000 is normaal gesproken voor dagelijks gebruik, dat had je arts ook kunnen verhogen naar 2000.
De 5600 is voor wekelijkse inname en de 25000 en 50000 zijn bedoeld voor maandelijks. Als er snel een tekort aangevuld moet worden, wordt dat soms voor een paar giften korter op elkaar gegeven.
Butterfly schreef:Hoe doen jullie dat met de vitamines, eten, drinken etc?
Hhilde schreef:Eten en drinken scheiden vind ik inmiddels makkelijk, echt prima te doenEven wennen en dan is het gewoonte geworden.
Ik heb in de ochtend één calciumtablet, bij het avondeten één calciumtablet en voor het slapengaan mijn vitaminesupplement van FitForMe.
@Purny: neem je wel vitaminesuppletie speciaal passend bij jouw operatie? Of zijn die ook via Plein.nl te verkrijgen?
purny schreef:Het grootste probleem zit bij mij als doemdenker. En dat het voor mij te snel gaat in alle punten.
En in combinatie met een verstandelijke beperking is dit niet handig, ik kan niet goed omgaan met veranderingen.
Gisteravond bijvoorbeeld had ik weer een vastloper. En dit resulteerde in overgeven. En dan ga ik doemdenken en spijt krijgen van mijn beslissing...
Ik hoop dat ik met de hulpvraag van mijn beperking terecht kan bij de kliniek of dat het misschien beter is om met een andere psycholoog te praten.
Maar het eten vanavond is wel goed gegaan, ik vermoed dat het eten van gister te vet is geweest. En er is nu bijna 8 kg af in 13 dagen. Nog even en ik mag weer op het paard kruipen... (om vervolgens 3 dagen krom te lopen van de spierpijn)