Gister voorzichtig open geprikt en er kwam een hele berg viezigheid en bloed uit. Schoongemaakt en verder laten schoon bloeden. Hopelijk gaat het nu beter en anders ga ik even langs de huisarts.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Santigo_ schreef:Pfoe de mijne zou ik niet zomaar weer in krijgen, maar ook afhankelijk van hoe lang je ze hebt denk ik? Mag je ook niet zo’n huidkleurige plug erin?
Edit: niet goed gelezen, medicijnen sector zal t zijn om hygiënische redenen? Labo werk toevallig? Dan is zo’n huidskleurige plug ook geen optie neem ik aan
Santigo_ schreef:Ahh op die fiets. Hmm ja plug is niet iets wat je snel kwijt raakt. Pleister er overheen ook geen optie? Zie ik wel vaker bij piercings, dat ze er gewon een pleister of tapeje overheen plakken.
doezel2 schreef:Miss stomme vraag maar een staafje in het tweede "oorlel" gaatje wie heeft dat??
MXLISSA schreef:Vraagje! Sinds begin 2016 heb ik een tragus piercing, eerst een staafje gehad. Nu een ringetje. Maar nog steeds regelmatig ontstoken, er zit een bultje op de voorkant.. Ben er zo klaar mee inmiddels dat ik zo ver ben om hem er uit te halen als het niet stopt (maar eigenlijk wil ik het niet de piercing is veel te leuk). Schoongemaakt met zout, alcoholdoekjes, douchekop erop tijdens douchen etc etc.... Kunnen jullie mij nog helpen?
Roosje01 schreef:Wij mogen sinds kort weer oorbellen dragen op werk maar alleen knopjes. En merk echt nu ik ze een week lang nonstop in heb dat mijn ene gaatje ook weer gaat protesteren. Terwijl ik al 30 jaar gaatjes heb. Als kind ook vaak ontstoken gaatjes uiteindelijk 10jaar lang niks gedragen en kon ze zo weer door prikken. en dat ging prima met alleen overdag en niet elke dag nergens last van. Dus ga ze nu ook maar weer snachts uit doen kijken of dat beter gaat.