[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:46

Emmaa_ schreef:
On Edge is zeker weten een goedgekeurde shop :j Ik kan het zo 1, 2, 3 ook nergens vinden op de site maar je kan er vanuit gaan dat zo'n goed aangeschreven shop gewoon alle benodigde certificaten heeft :j

Thanks, nog een bevestiging is zeker fijn :D

Ik twijfel alleen nog over de plek. Ik heb er 4 mogelijke in gedachten: Onderarm binnenkant, in mijn zij, zijkant bovenbeen of tussen schouderbladen :+

123321

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:10

Hoe zichtbaar wil je hem hebben en hoe groot wordt ie? Ik wilde hem vooral zelf graag kunnen zien, dus heel veel plekken vielen al af :)

Emma je kat is heeeeel gaaf! Echt heel mooi <3

Ik ben gisteren even geweest voor bijwerken. Witte inkt is een bitch, ga dan altijd meteen bloeden als een malle, maar het contrast is weer wat scherper aangezet. Nog steeds superblij er mee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:11

Jaa dit bedoelde ik:

Afbeelding
Afbeelding

Dat "zachte", stipjes en cirkels. :)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:13

Volgens mij heeft dat niet specifiek een naam :n Het is een combinatie van diverse stijlen inderdaad (oa dotwork en geometrisch).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:34

Jezzi schreef:
Hoe zichtbaar wil je hem hebben en hoe groot wordt ie? Ik wilde hem vooral zelf graag kunnen zien, dus heel veel plekken vielen al af :)

Emma je kat is heeeeel gaaf! Echt heel mooi <3

Ik ben gisteren even geweest voor bijwerken. Witte inkt is een bitch, ga dan altijd meteen bloeden als een malle, maar het contrast is weer wat scherper aangezet. Nog steeds superblij er mee :j

Wil hem het liefst zelf ook kunnen zien zonder spiegel, dus schouders is waarschijnlijk niet waar ik voor ga kiezen.

Onderarm vind ik gaaf, alleen loop meestal in 3 kwart mouwen en met werk misschien niet heel handig.
Twijfels...

Qua grote rond de 15/20 cm gok ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:35

Hoe komt het dat je gaat bloeden van witte inkt?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:44

Geen idee, is hetzelfde naaldje. Hoogstwaarschijnlijk omdat die altijd als laatste komt en mijn huid het dan wel zat is :Y)

Dit is mijne trouwens na het bijwerken

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:48

Gaaf hoor!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:51

mooi!
Zo, dit is mijn moodboard:
Afbeelding
de cijfers staan op volgorde van wat ik de meest 'representatieve tattoo' vind voor wat ik wil :+ En dan ik gelijk nog per nummertje commentaar bijschrijven over wat ik er goed en minder aan vind :')
Hij moet op mijn rechterbovenbeen komen, en een beetje lijken op nr 1, maar zeker met een andere roosvorm/soort :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:01

Ben benieuwd naar het resultaat! Je hebt mooie platen uitgekozen, met een zelfde soort stijl.

Ik ben ook al platen aan het uitzoeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:07

Jezzi schreef:
Volgens mij heeft dat niet specifiek een naam :n Het is een combinatie van diverse stijlen inderdaad (oa dotwork en geometrisch).

Nu kan ik flink searchen! :))

@Damned: gaaf zeg! Ben benieuwd naar wat het uiteindelijk wordt!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:24

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:36

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:50

Ik ben de laatste tijd dit topic heel actief aan het meelezen. Ik krijg nu een jaar na het laten zetten van mijn eerste tattoo ineens weer kriebels. Nouja, de kriebels waren er al wel, ik heb een hoop ideeën, maar ik weet nog niet helemaal wat ik wil en óf ik er überhaupt nog een tattoo bij wil hebben. Vooral de plek vind ik erg lastig. Ik vind het echt heel erg leuk om jullie tattoo's, ideeën, plekken, ervaringen en visies te lezen! Zo doe ik ook weer inspiratie op!

Deze heb ik vorig jaar laten zetten (foto is van direct na het zetten):
Afbeelding

Dit was een tattoo die ik al heel lang wilde hebben, alleen nog niet precies wist waar en hoe ik hem vormgegeven wilde hebben (wat voor stijl, hoeveel nootjes, welke noten etc.). Na 3 jaar intensief nadenken en verschillende studio's langsgeweest te zijn, was er een tatoeëerder die hem exact tekende zoals ik hem wilde hebben :)

Ik las dat vele van jullie nooit een tattoo in de nek of op het hoofd willen hebben. Voor mij is achter mijn oor de ideale plek. Makkelijk te verbergen als het nodig is, maar tegelijkertijd is hij ook opvallend. Ook heb ik gekozen om hem daar te plaatsen omdat de huid daar relatief gelijk blijft. Als ik aankom, afval of oud wordt, blijft de tattoo er in principe hetzelfde uitzien.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:16

Damned schreef:
mooi!
Zo, dit is mijn moodboard:
[ [url=m/0uh6Ho.png]Afbeelding[/url] ]
de cijfers staan op volgorde van wat ik de meest 'representatieve tattoo' vind voor wat ik wil :+ En dan ik gelijk nog per nummertje commentaar bijschrijven over wat ik er goed en minder aan vind :')
Hij moet op mijn rechterbovenbeen komen, en een beetje lijken op nr 1, maar zeker met een andere roosvorm/soort :)

Ha nummer 2 is de mijne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:47

Meh.. -O-

Zie net dat de tattooshop waar ik ben geweest de bovenste helft van mijn ontwerp heeft gebruikt voor een ander. Dan baal je zeg..

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:51

Wow, dat is wel heel grof ook trouwens -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:41

Tsja, de artist waar ik kom tekent ook veel dingen in dezelfde stijl als de tattoos die hij bij oa mij zet. Soms zie ik eens iets voorbij komen waarvan ik denk hey, dat element is hetzelfde. Aan de andere kant denk ik dan ach ja, blijkbaar was het heel vet.

Of is het een tattoo die bij jou niet op je lijf staat Dominique? Dat je een ontwerp had opgestuurd om te laten zien?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 05:27

Peca : onedge staat zeker goed aangeschreven ik heb mandy een mailtje gestuurd voor mijn tattoo die ik rond december / januari wil gaan zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 11:05

maatje987 schreef:
[naam] : onedge staat zeker goed aangeschreven ik heb mandy een mailtje gestuurd voor mijn tattoo die ik rond december / januari wil gaan zetten.

Leuk! :D ik wil hem het liefst nu, maar wacht ook even tot na de zomer. Liefst rond september :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:00

Anoniem schreef:
maatje987 schreef:
Peca : onedge staat zeker goed aangeschreven ik heb mandy een mailtje gestuurd voor mijn tattoo die ik rond december / januari wil gaan zetten.

Leuk! :D ik wil hem het liefst nu, maar wacht ook even tot na de zomer. Liefst rond september :)

ja dat heb ik dus ook ik wil nu zo graag , maar nu helaas echt nog geen centjes
zit ook nog te wachten op een mail van mandy had der vorige week zondag een mail gestuurd kon twee weken duren tot ik een mail terug kreeg dus nog even geduld hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:02

Spannend! :D

Ik vooral door de zomer, als in tattoo bedenken etc. Niet zo handig voor op her strand gok ik zo :+

Ik heb der gisteren een mail gestuurd en kon 2 weken duren inderdaad. Ben erg benieuwd!

Weet jij wat je wilt laten zetten of heb ik daar overheen gelezen?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:08

Afbeelding
die is ook wel leuk zeg! komt van een de instagrams die jezzi noemde, trouwens die van Kiev zijn ook prachtig zeg!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:32

Anoniem schreef:
Spannend! :D

Ik vooral door de zomer, als in tattoo bedenken etc. Niet zo handig voor op her strand gok ik zo :+

Ik heb der gisteren een mail gestuurd en kon 2 weken duren inderdaad. Ben erg benieuwd!

Weet jij wat je wilt laten zetten of heb ik daar overheen gelezen?

ja das ook een van de redenen dat ik het dan pas doe en januari is het precies een jaar geleden dat ik van mijn depressie af ben

je zal er vast over heen gekeken hebben maar zal hem nog een keer toevoegen :)

Afbeelding

deze wil ik graag helemaal in kleur
voor mij betekent deze tattoo dat ik trots ben op mezelf dat ik uit mijn depressie ben gekomen en de jaren van het gepest worden overleefd heb en geen zelf moord heb gepleegd ( vaak aan gedacht nu niet meer ) en dat ik hem in kleur wil staat er voor dat ik weer wat kleur heb in mijn leven en alles positiever ben gaan zien. :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:47

Die is gaaf Damned!

Oja die heb ik wel voorbij zien komen, heel gaaf! Tattoo voor een mooi overwinning! :D