Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noordje schreef:Sterkte Goof![]()
Faringo gefeliciteerd en weer mooie foto's.
Sws mooie foto's weer voorbij zien komen![]()
Gaat het wandelen je al wat makkelijker af Lizard?
Befunny,die link die je in een bericht had gezet van de Meindl schoenen,voor die (belachelijke) prijs kan ik de schoenen in NL kopen,heb ik m'n vliegticket er ook nog bij.
Volgende x maar weer![]()
Wij zijn vanochtend afgereisd naar Skjåk en vanmiddag laat nog gewandeld op een berg.Lekker met de auto erheen, anders had ik mijn man niet meegekregenWe zaten op 1049m.
[ [url=m/gda8Mp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oIS8Br.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ENSFGe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cYjvSR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CcX87k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goof schreef:Van harte![]()
Ik heb afgelopen week niet meer gewandeld. Had last van mijn lijf, geen zin, badkamer werd nog verbouwd en ik heb lopen dokteren met de kat die uiteindelijk gisteren ingeslapen is![]()
Vanmorgen wel naar het bos geweest. Vrij vroeg en het was prima te doen onder de bomen. Kleiner rondje dan normaal want ik wilde de hond niet oververmoeid of verhit mee naar huis nemen.
[ [url=m/JjkTAX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hilary schreef:Faringo, gefeliciteerd!
Goof, sterkte!
Oh gaucho, weer van die mooie foto’s
Ik doe momenteel niet meer dan m’n 10.000 stappen per dag. Gisteren ben ik om 6.15u al gaan wandelen, vandaag had ik staldienst. Dat leverde 7.300 stappen op, dus vanavond (laat) nog een klein blokje in de buurt. Morgen ook zoiets, zondag denk ik nog maar niet over na.
lizard schreef:Noordje.
Ik kan nu 1,2 km. lopen zonder krukken.
Da's nog niet zo ver als ik zou willen.
De fisio heeft laatst gemeten dat ik mijn knie 30 graden kan buigen,dat is nog niet erg ver.
En ook nog veel te weinig om zelf weer in de auto te rijden.
Dus mijn wereldje is wat klein.
En daarom ben ik blij met jullie foto's en verhalen.
Grit schreef:Je geduld wordt op de proef gesteld Lizard, echt balen hoe het heeft uit gepakt. Hopelijk ga je met wat grotere stappen vooruit, zodat je je geliefde hobby's weer kunt uitvoeren.
Sterkte Goof!
Met deze warmte ga ik om 7u het bos in met de hond. Heerlijk, nog lekker koel terwijl je de warmte van de zon eraan voelt komen.
[ [url=m/e3t7qp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of juist laat in de avond.
[ [url=m/SdkseB.jpg]Afbeelding[/url] ]