Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Haha thanks ladiws.. Vind mezelf wel gespierd, maar niet breed in verhouding...
Helaas hebben weinig instructeurs echt verstand Russell
Maris89 schreef:RusselNuwell schreef:Ik heb echt geen diehard krachtpatsersschema hoorAl ben ik daar wel van plan naar over te schakelen als ik straks op streefgewicht ben, om mijn spiermassa omhoog te krijgen. Ben stiekem best jaloers als ik de kerels zie bankdrukken met grote stang, of als ik ze deadlifts zie doen. Ik doe nu nog drie keer weeks fullbody, maar als ik op streefgewicht zit, dan wil ik echt doelgericht gaan trainen, dus netjes een opgedeeld schema. Maar ik wil hem best doorsturen hoor, stuur maar een pb'tje
Mag ik vragen wat jouw eetschema is? Ik doe ook 3x per week full body schema (nu even niet ivm ziek zijn) maar ik vind het afvallen ontzettend slecht gaan. In 6 weken tijd maar 0,5 kg afgevallen..
Daarbij doe ik het ook zelf want ik houd in het weekend wel van een feestje en aankomende weken echt heel veel gepland (dit weekend 2 dagen Intents, volgende week groots met een zachte G, week daarna heel weekend DefQon *zoekt aapjes smiley met handen voor ogen). Daarom probeer ik doordeweeks wel super streng te zijn en er heel goed op te letten.
lucifertje schreef:vandaag toch maar een rustdagje genomen na gisteren zo gemarteld te zijn.
RN: Als ik in je profiel kijk lijkt het op die foto's dat je geen morbide obesitas hebt. Of ben je zoveel aangekomen?
Hahaha gianti, breed ben je niet maar wel gespierd en dat is wat je ziet!
Danique zo opzich is je schema niet verkeerd maar 2 minuten lopen moet je wel vol kunnen houden, houd je tempo anders eens wat lager. Begin op zo'n 8 km per uur. Vergis je ook niet dat als je 1 minuut loopt 1 minuut rent je in die ene minuut veel harder loopt dan als je 30 minuten loopt. Touwtje springen is een goede, maar dan wel genoeg rpmZwemmen is ook een goede conditie opbouwer.
Cardio is echt een verschrikking, vooral binnen. Ik moet als opwarming 15 min lopen met 3% helling, doe ik normaal met 2 vingers in mijn neus, maar in de sportschool vind ik het echt zo saai dat ik mij er ook niet toe kan zetten.
Emita, ik had de muffins gemaakt, alleen het recept klopt niet helemaal in verhoudingen. Of ik had grotere bananen/eierenZijn overigens wel erg lekker.
MaritB schreef:Ben wel benieuwd wat jij eet
Ik heb nu een schema laten maken en ben al vlot afgevallenbijna op mijn streefgewicht.
Vandaag gemeten en 2 kilo aangekomen in spieren en 2% afgevallen in vet.
Ik train 3/4 dagen per week en rijd meestal zo'n 4x per week paard
Maris89 schreef:MaritB schreef:Ben wel benieuwd wat jij eet
Ik heb nu een schema laten maken en ben al vlot afgevallenbijna op mijn streefgewicht.
Vandaag gemeten en 2 kilo aangekomen in spieren en 2% afgevallen in vet.
Ik train 3/4 dagen per week en rijd meestal zo'n 4x per week paard
Ik train wel iets minder. 2 x full body schema met 1/2 uur cardio, 1 x bodypump met 1/2 uur cardio en 1 x in de week paardrijden.
Vandaag bijv:
O: Brinta
T: Handje ongezouten nootjes
L: 3 boterhammen of 4 crackers met 30+ kaas/houmous/magere filet americain
T: Banaan
A: Basmati rijst, kipfilet/witvis en sperziebonen
's avonds wil ik nog weleens een bakje yoghurt met muesli nemen. Bij mij komt het denk ik echt door de weekenden, dan wil ik toch weleens snacken en dat is echt killing voor mij. Probeer echt een goed balans te vinden waarop mijn lichaam reageert maar het wilt nog niet echt. Ben daarbij wel pas 2 maanden intensief aan het sporten in de sportschool dus misschien moet ik nog even geduld hebben.
@ Russel, ik heb ook een onwijs holle rug. Met hoeveel kg squat jij?
lovelys schreef:Gianti ik denk dat ze eerder bedoelen dat je veel spieren hebt![]()
Als ik zie wat er bij ons bij de free weights loopt moet ik toch wel slikken. Het zijn allemaal van die bodybuilder types. Zelfs mijn vriend doet liever de apparatenIk zou eigenlijk gewoon weet mee moeten doen met FunXtion. Daar deden we ook losse oefeningen en voelde het wel goed (veelal meiden en ik had meestal de zwaardere oefeningen dan de andere meiden). Ik ga eens even opzoek naar goede full body workout.
Martinklok schreef:Nee ik hoef er geen vet bij, alleen spieren, waardoor je ook meer gaat wegen natuurlijk.
Gezond eten doe ik al, zeker voor de jeugd van tegenwoordigalleen ik zou natuurlijk wel willen dat het goed is voor de spieropbouw.
Soms neem ik ook pinda's alleen is gezouten nu wel of niet goed? , hier krijg ik namelijk geen duidelijkheid over.
Hoe zou ik meer eiwitten binnen kunnen krijgen?