Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Ik heb de Dao (beide). Vind de shampoo heel fijn, maar de conditioner viel tegen. Geur is heerlijk, maar ik wilde het uitkammen en kreeg 1 klit er niet uit. Dit kan een momentopname zijn want heb idd soms dat ik z’n klit krijg dat ik het er niet meer uit krijg zonder grof geweld..
leonie1988 schreef:Cardy schreef:Hier ook grote fan van Rituals! Voorheen kocht ik nooit zelf, want kreeg ze vaak via via of als ik jarig was. Merkte dat ik de meeste toch niet helemaal mijn geur vond en ben zelf gaan kijken wat ik lekker vind.
Ben vooral gek op de Happy booddha en vind de nieuwe limited edition Yalda erg lekker. Heb van die laatste het bijbehorende luchtje al gekocht.
Heb net een cadeaubon van 100 euro besteed en het smaakt naar meer! Grote kans dat ik het luchtje nogmaals ga kopen omdat het een limited edition is.
Wat zijn jullie favorieten producten? Wil zelf nog kijken naar thee, bodycreme en handcreme.
Kopen jullie wel eens op marktplaats? Is er een kans dat er namaak tussen zit? (Los van dat vreemde blauwe setje dat jullie nu net bespreken)
En verkopen jullie wel eens op marktplaats? Is het interessant om te doen? Heb nog een volledig nieuwe cadeauset van Ritual of Sakura liggen en vind de geur niet lekker.
Zit eraan te denken om deze te verkopen, kan ik het geld gebruiken voor andere rituals producten haha.
Welke maat is je pakket? Ik heb namelijk een maat S pakket liggen van Dao, en dat is niet helemaal mijn geur. Misschien wil je ruilen?
Cardy schreef:leonie1988 schreef:
Welke maat is je pakket? Ik heb namelijk een maat S pakket liggen van Dao, en dat is niet helemaal mijn geur. Misschien wil je ruilen?
Alles al verkocht haha
Ik ga ook eens naar de shampoo kijken, zoek nog steeds een fijne. Ook geschikt voor de gevoelige hoofdhuid en bij het snel vet worden van het haar?