Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:De artiest waar ik heen ga WIL het niet eens 1 op 1 ondernemen al zou ik het willen.
Ze maakt er altijd iets van haar zelf van.
Ik zal eens zoeken naar het idee wat ik wilde voor mijn kuit tattoo,en wat ze er van gemaakt heeft.
(in overleg met mij natuurlijk,ze gaat niet zomaar uit de losse pols haar eigen ontwerp tatoeëren )
Yv_ schreef:Geeft niet hoor.
Sleeve is allesbehalve mijn ding.
Weet iemand hoelang de wachttijd ongeveer is bij Mandy in Den Haag? Wil vrij realistische rozen met kleurverloop en zij doet dat wel echt onwijs mooi.
Yv_ schreef:Ik zou zelf nooit een voorbeeld meenemen wat op iemand anders z'n lijf staat.
Ik weet niet, bang dat het teveel look-a-like is. Al zal dat niet zo snel voorkomen denk ik, want wat dat betreft heb ik (gelukkig) wel een behoorlijk andere smaak dan de hypes als het ware.
Ik zou het ook echt meer dan vreselijk vinden als ik iemand tegen zou komen met hetzelfde op zijn of haar lijf. Daarom beperk ik me echt met wat ik op internet zet aan foto's
Bizzybijtje schreef:Geen idee om eerlijk te zijn. Volgens mij krijg je het ontwerp later toegemaild. Je bespreekt zeg maar wat je wil ongeveer en daar gaat ze wat op ontwerpen! Ben ook echt superbenieuwd.
Tinkerloos schreef:Drunksheep schreef:Meen je dat echt?Je weet dat de as niet je lichaam ingaat?
Wat is het nut ervan dan?
Ik was er altijd van overtuigd dat het wel in je lichaam bleef.
Spannend Needje!