Pushups nemen ook je buikspieren mee, dus daarom voel je ze in je buik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaag officieel Ripped in 30 afgerond
heb het toch maar weer volgehouden. Ga zo even foto maken en opmeten. Verwacht er qua centimeters niet teveel van want die feestdagen hebben er wel flink tussendoor gezeten natuurlijk. Maar qua conditie en kracht merk ik echt zoveel verschil, dus dat was het al meer dan waard!
haha, al is dat als vrouw zijnde toch wat lastiger geloof ik. Dan moet je wel heel laag in je vetpercentage zitten. Maar een paar mooie lijntjes vind ik ook al prima hoor
Ik doe zelf vervangende oefeningen waarbij ik ongeveer dezelfde spiergroepen train, al is het niet helemaal hetzelfde. Maar ben allang blij dat mn armpje weer wat oefeningen aankan.
dat beloofd. Vanavond doe ik dag 2, hopelijk lukt het wat 
Hoera Eline, bikkel!!!
Wees maar keitrots op jezelf, want zo tussen de feestjes doortrainen is echt heel knap! Neem je eventjes rust nu, of ga je meteen weer aan de slag?
Maar nadien is het over en merk je er niets meer van.
Wel spierpijn op vele plaatsen, dat is een teken van veelzijdige workout!
En ik moest de trap bijna opkruipen.
Maar het geeft niet; ik denk dat ik aardig wat extra gewicht meezeulde van tijdens de feesten, dus dat ene kilootje gaat er wel rustig af. Ik begin de eerste resultaten te zien van Blogilates, en dat is erg fijn, want sinds BR zag ik niet zo heel veel verandering meer in mijn lichaam (behalve dan schouders en armen). Bhriseis schreef:Hoera Eline, bikkel!!!
Wees maar keitrots op jezelf, want zo tussen de feestjes doortrainen is echt heel knap! Neem je eventjes rust nu, of ga je meteen weer aan de slag?
Morgen gaat het buikspierenfeest beginnen
- al zal dat na morgen veranderd zijn in :
Jillian--->

Fitzroy schreef:Ik doe wsch iets verkeerd want ik heb bij Killer Abs nog nooit mijn buikspieren voelen branden.![]()
Ik voel het altijd in mijn benen en billen.
Dat merkte ik in level 1 van de Shred ook. Ik moest echt goed opletten dat ik mn buikspieren aanspande anders namen andere spieren het braaf over maar daar krijg je dan weer geen strakke buik van
Kameleon94 schreef:Help! Ik zou vandaag (eindelijk) beginnen aan level 3, maar ik kan het filmpje niet vinden? De link in de openingspost werkt ook niet, geblokkeerd zegt 'ie. Heeft iemand toevallig een link voor mij?
Als je gewoon 30 day shred level 3 intypt krijg je talloze opties.Eliine schreef:Fitzroy schreef:Ik doe wsch iets verkeerd want ik heb bij Killer Abs nog nooit mijn buikspieren voelen branden.![]()
Ik voel het altijd in mijn benen en billen.
Best kans dat je dan ongemerkt teveel heb gecompenseerd met je benen en billen ipv je buikspierenDat merkte ik in level 1 van de Shred ook. Ik moest echt goed opletten dat ik mn buikspieren aanspande anders namen andere spieren het braaf over maar daar krijg je dan weer geen strakke buik van
Had haast, dus heb besloten om de six week 6 pack te doen zodat ik toch nog een workout zou doen vandaag. Vond 'm best leuk! En aangezien ik me ook wil richten op mijn buik en niet hoef af te vallen, is deze workout misschien wel effectiever voor mij. Baal er alleen wel van dat ik het goede ritme door omstandigheden niet door heb kunnen zetten. Had al 15 dagen achter elkaar braaf geshred en ben dus nu toe aan level 3, maar er kwam gewoon teveel tussen waardoor ik 3 dagen niks heb gedaan. Vandaag in ieder geval weer een workout gedaan en morgen naar de sportschool met een vriendin (body-pumpen). Dus dan ga ik niet nog een workout daarnaast doen denk ik.