Die van W7 zijn er al heel lang. In 3 kleuren, nou ja, eigenlijk 2 in wit, de andere is blauw
Lava flow is witte base met rode en zwarte glitters en salt 'n pepper is witte base met zwarte glitter. Mosaic is een blauwe base met blauwe en gouden glitter.
Wat een mooie nagels komen er voorbij zeg, wow! Ben beetje jaloers op die nagels van Anc, wat zijn die mooi, hihi. Die middelste deed mij ook denken aan eentje die ik eerder heb gezien, w7 dus.
Toch jammer, dan heb je een blog en plaats je zulke foto's. Werkt denk ik net echt bevordelijk voor je terugkomende lezers enzo.
AvWShots
Geplaatst: 27-08-13 23:36
Als ik het zo zie vraag ik me eerlijk gezegd af of diegene wel helemaal 100% is... ieder ander ziet toch dat dit een ongelofelijk zooitje is... een andere logische verklaring kan ik zo even niet bedenken.
Ik snap niet dat niemand er iets van zegt tegen haar... Die korte nagels zijn sowieso niet zo mooi voor swatch foto's maar een beetje remover met een kwastje of wattenstaafje doet al wonderen!
Vind hem zo wel grappig, hij staat je ook echt wel goed Yv. Ben gewoon geen fan van nude lakjes...
Ik vind de nude kleur in combinatie met de nailart echt gaaf!
Anc dat is overigens ook echt een prachtige kleur!
Ik zit de komende tijd een beetje in de meelees stand, iedere dag lees ik braaf mee maar tijd om te reageren zit er niet echt in. Drukdruk met een school zoeken Vandaag wel mijn wielen binnen gekregen