Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ja ik vul alles in, weeg mijn eten nooit trouwens.
phormicola schreef:Fiffill schreef:Ja ik vul alles in, weeg mijn eten nooit trouwens.
Daar kan het aan liggenWat ik bijvoorbeeld 15 gr tapenade vind op m'n brood, daar is m'n keukenweegschaal het niet mee eens, hett is al gauw 35 gr als ik niet oplet. Maar als je dan 15 gr op de Eetmeter invult, dan klopt het niet natuurlijk
phormicola schreef:Ik zou het voor jou wel een goed idee vinden om eens een weekje 2500kcal per dag te gaan eten. Dan gaat je verbranding weer werken (klinkt alsof je die om zeep hebt geholpen) en dan kun je per dag 2000kcal eten en waarschijnlijk gewoon weer afvallen
Dorus schreef:Ik merk voornamelijk verschil in controle over mijn spieren. Bepaalde dingen gaan beter, gecontroleerder en houd ik langer vol. Buik is nog steeds lastig aangespannen te houden, voelt wel beter, maar daar zitten nog teveel vetjes in de weg. Maar ik hoop dat dat mettertijd nog komt.
Raponsje schreef:Jolien87: Zorg dan wel dat je alleen de rust tussen de oefeningen in kort en niet de oefeningen sneller gaat doen.
Je kunt beter 20 goede sit ups doen dan 60 snelle bijna-correcte.
Langzamer is vaak beter om je dan langer vasthoud en dus moeilijker is voor je spieren.