Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Dat is dus de rede waarom ik het niet heb ingevuld op mij eigenverklaring. Al slik ik er al6 jaar geen memedicijnen voor.
Wel balen dat je en een rijtest moet doen en volgend jaar gewooon weer moet komen. Hoop voor je dat je dan te horen krijgt dst het goed is en je niet meer hoeft te komen.
Wat een geld kloper rij zeg!
kosseh schreef:Nee oké. Maar zonder meditatie is er geen probleem. Ik dacht dat je altijd zonder wilde.
kosseh schreef:Ja oke mijn concentratie word er beter door. Maar mijn humeur en allees niet en mmijn reactie vermogen gaat heeel erg achteruit. Weet niet of de mensne van het cbr dat zo graag willen![]()
Heb wel echt heel erg het idee dat ze gewoon geld willen verdienen.
Want als je add nadat je je rijbewijs hebt constateert is er niks aan de had en mag je gewoon rijden. Raar toch
xxLady schreef:Huh wat raar van t cbr...
Zit er trouwens verschil tussen de echte ritalin en de merkloze methylfenidaat? Ik heb nu merkloos maar ik heb niet t idee dat t zo goed helft ofzo.
xxLady schreef:Huh wat raar van t cbr...
Zit er trouwens verschil tussen de echte ritalin en de merkloze methylfenidaat? Ik heb nu merkloos maar ik heb niet t idee dat t zo goed helft ofzo.