Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Gianti hoe bedoel je?
Qua kleur kan ik mee voorstellen maar mascara kan toch ook zorgen voor lengte, krul en volume?
Loose schreef:Ik zag hem al op bloglovin, leuke post.Bij de Kruidvat hebben ze trouwens van die wimperkrultangkussentjes (wat een woord
).
En mag ik trouwens een tip geven?Ik weet niet wat voor fototoestel je gebruikt, maar misschien kan je proberen wat mooiere foto's te maken? Niet dat ze heel slecht zijn ofzo hoor
, maar het zijn gewoon van die huis-tuin-en-keuken foto's. Terwijl foto's wel de eerste indruk van je blog bepalen, heel vaak als ik lelijke foto's zie op een blog dan ga ik meteen weer weg. Dus misschien gewoon even wat sfeervoller ofzo met een leuke compositie.
Leverage schreef:Vandaag 2 hele leuke lipproducten gescored bij de Kruidvat!Een Rimmel Apocalyps in de kleur Apocaliptic en 1 Rimmel Moisture Renew in Vintage pink
Bij de kruidvat zijn er nu een aantal acties, oa 2 lipproducten van Rimmel voor 12 euro! Ga van de week nog wat halen van Maybeline, die zijn nu 10 euro (de lipproducten)