Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyDarling schreef:Hmmm, meiden, ik weet toch niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Sinds 3/4 dagen zit er door mijn afscheiding bloed, maar dan wel (oud) bruin bloed. Het lijkt over de dagen iets erger te zijn geworden
Woensdag moet mijn stopweek beginnen en ik heb nu maar 1 strip (bijna af) geslikt.
Is dit dan toch een doorbraakbloeding of gewoon ineens oud bloed ergens vandaan? Ik vind het namelijk niet zo leuk haha
MeFlower schreef:DaisyDarling schreef:Hmmm, meiden, ik weet toch niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Sinds 3/4 dagen zit er door mijn afscheiding bloed, maar dan wel (oud) bruin bloed. Het lijkt over de dagen iets erger te zijn geworden
Woensdag moet mijn stopweek beginnen en ik heb nu maar 1 strip (bijna af) geslikt.
Is dit dan toch een doorbraakbloeding of gewoon ineens oud bloed ergens vandaan? Ik vind het namelijk niet zo leuk haha
Klinkt inderdaad als doorbraakbloeding.
Geryon schreef:Als je net met die pil begint is dat heel normaal ja. Na drie maanden zal je er in principe geen last meer van moeten hebben. En anders lijkt het mij niet echt normaal en zou het ook innestelingsbloed kunnen zijn..
Geryon schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een onderhuidse pil. Wel van de implanon, dat is een onderhuids staafje.
Ik kom hier ook weer even binnen met een vraag. Ik ben nu bezig met mijn derde strip (en begin nu aan derde week) en heb steeds doorgeslikt. Nu had ik een stopweek ingepland na deze strip. Echter ga ik dan op fiets- en wandelvakantie, is pas laatst gepland. Ongesteld zijn is dus geen optie want dan moet ik om de 1,5 uur naar de wc (altijd heel veel bloedverlies) en kunnen we helemaal niets ondernemen.
Mijn plan was om dus nog één keertje door te gaan slikken.
Nu heb ik sinds een paar dagen last van bruine afscheiding. Ik denk een doorbraakbloeding? Is het verstandig om hem nu nog door te slikken? Heb ik dan bruine afscheiding tot na mijn stopweek van de volgende strip?
Als ik nu stop, ben ik alsnog ongesteld tijdens die vakantie (van 4 dagen)..
MeFlower schreef:Het gaat hier erg goed, vanmiddag Mirena gekregen. Maar ik heb een licht duizelig gevoel, alsof ik niet helemaal wakker ben ofzo. Dit gaat hopelijk snel weer over...?? Is het herkenbaar??
MeFlower schreef:Bij mij zit ' ie er ook net een uurtje in! (de Mirena) Om precies te zijn 55 minuten en jawel, ik heb het overleefd.
Het is met een extra klein speculum gedaan omdat de grote dus echt teveel pijn deed. Het was even pijnlijk en niet leuk natuurlijk, maar kiespijn is erger. Ik ben erg gevoelig en heb een lage pijngrens en ook ik kan dit aan.....dus dan kan iedereen de pijn aan! En ja, het deed wel even pijn, maar dat is een paar seconden.
Verder had ik daarna best buikpijn, alsof je heftig menstrueert. Maar nu gaat het wel. Ik voel het heus wel en heb geen aandrang om te gaan sporten, maar het is wel te dragen.
Heb 600 mg ibuprofen genomen uur voor die tijd en vlak ervoor 2 paracetamols en na die tijd 1 paracetamol. Zometeen nog een Alive feminax als de buikpijn erger wordt maar dat lijkt er niet op.
Dit was de eerste dag van de menstruatie, dus vloeide ik toch al. Geen idee of het erger is geworden, denk het niet. De huisarts heeft hem ingebracht en hij deed het zeer kundig, voorzichtig en vooral heel SNEL!!
@minikatje: waarom was het bij jou horror als ik vragen mag? die tang? en wat ging er mis?
MeFlower schreef:Bij mij zit ' ie er ook net een uurtje in! (de Mirena) Om precies te zijn 55 minuten en jawel, ik heb het overleefd.
Het is met een extra klein speculum gedaan omdat de grote dus echt teveel pijn deed. Het was even pijnlijk en niet leuk natuurlijk, maar kiespijn is erger. Ik ben erg gevoelig en heb een lage pijngrens en ook ik kan dit aan.....dus dan kan iedereen de pijn aan! En ja, het deed wel even pijn, maar dat is een paar seconden.
Verder had ik daarna best buikpijn, alsof je heftig menstrueert. Maar nu gaat het wel. Ik voel het heus wel en heb geen aandrang om te gaan sporten, maar het is wel te dragen.
Heb 600 mg ibuprofen genomen uur voor die tijd en vlak ervoor 2 paracetamols en na die tijd 1 paracetamol. Zometeen nog een Alive feminax als de buikpijn erger wordt maar dat lijkt er niet op.
Dit was de eerste dag van de menstruatie, dus vloeide ik toch al. Geen idee of het erger is geworden, denk het niet. De huisarts heeft hem ingebracht en hij deed het zeer kundig, voorzichtig en vooral heel SNEL!!
@minikatje: waarom was het bij jou horror als ik vragen mag? die tang? en wat ging er mis?
minikatje schreef:MeFlower schreef:Bij mij zit ' ie er ook net een uurtje in! (de Mirena) Om precies te zijn 55 minuten en jawel, ik heb het overleefd.
ze duwde ipv vastpakken, en mn baarmoederhals was eigenlijk net te nauw voor de pijlstok dus moest ze een kleinere pakken.
maar iedereen die hem wil laten zetten, het valt best mee. ik had gewoon botte pech
Mars schreef:MeFlower schreef:Bij mij zit ' ie er ook net een uurtje in! (de Mirena) Om precies te zijn 55 minuten en jawel, ik heb het overleefd.
Wat fijn dat het bij jou ook zo goed is gegaan!
Hoe voel je je nu?
Mocht je krampen krijgen neem dan rustig een Aleve Feminax in, die werken erg goed. En een lekkere warme kruik op je buik is ook prettig
minikatje schreef:is het wel weer goed gekomen met je brandblaar?
MeFlower schreef:Zal wel even duren voordat m'n lijf eraan gewend is, maar ik denk dat als ik gewend ben het echt ideaal is