Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Pfff verdorie. Wat een kl*te nieuws. Veel succes woensdag en veel moed.
Vind het vooral ook heel erg voor jou Kim, omdat je wel een kinderwens hebt die nu niet in vervulling kan gaan. Soms is het leven toch echt heel oneerlijk.
Kay_Kim schreef:CalipsoLover schreef:Pfff verdorie. Wat een kl*te nieuws. Veel succes woensdag en veel moed.
Vind het vooral ook heel erg voor jou Kim, omdat je wel een kinderwens hebt die nu niet in vervulling kan gaan. Soms is het leven toch echt heel oneerlijk.
Klopt maar uiteindelijk kan ik nog wel ‘leven’… ik heb een lieve partner en familie dus ik heb alles wat mijn hartje begeert… een kindje had het afgemaakt maar nu staat genezing voor op! En daar gaan we voor de volle 100% voor!
jen schreef:Vanochtend het gesprek gehad met de gynaecoloog, over een week of 8 wordt ik ingepland voor het verwijderen van de gehele baarmoeder,baarmoedermond en eileiders. De eierstokken blijven zitten. We moeten even wachten omdat ik net een conisatie achter de rug heb. Ik krijg 3 kleine sneetjes en een wat grote op de bikini lijn en dan wordt de baarmoeder zelf er via de onderkant uitgehaald. Wordt een heftige ingreep maar dan zijn we er hopelijk helemaal vanaf
Marocje schreef:Heftig Jen, maar hopelijk daarna idd overal vanaf. Heb je inmiddels de oproep voor de operatiedatum?
Vanmorgen gebeld door de huisarts: mijn uitstrijkje was niet goed. Pap3. Dus doorverwezen naar de gyn. Ik hoefde me nog geen zorgen te maken en wellicht is een kleine ingreep nodig.
Wel irritant dat ik vervolgens een brief krijg met de afspraak datum, met duidelijk vermeld dat er geen tijd is om op verdere vragen in te gaan dus dat ik informatie kan opzoeken op ‘die en die’ website. Komt een beetje over alsof ik een nummertje ben wat een onderzoek krijgt maar je moet niks vragen. (Nu lees ik me altijd wel in dus geen probleem, maar dat het zo expliciet vermeld werd?)
Marocje schreef:Heftig Jen, maar hopelijk daarna idd overal vanaf. Heb je inmiddels de oproep voor de operatiedatum?
Vanmorgen gebeld door de huisarts: mijn uitstrijkje was niet goed. Pap3. Dus doorverwezen naar de gyn. Ik hoefde me nog geen zorgen te maken en wellicht is een kleine ingreep nodig.
Wel irritant dat ik vervolgens een brief krijg met de afspraak datum, met duidelijk vermeld dat er geen tijd is om op verdere vragen in te gaan dus dat ik informatie kan opzoeken op ‘die en die’ website. Komt een beetje over alsof ik een nummertje ben wat een onderzoek krijgt maar je moet niks vragen. (Nu lees ik me altijd wel in dus geen probleem, maar dat het zo expliciet vermeld werd?)
hagelslag schreef:Marocje schreef:Heftig Jen, maar hopelijk daarna idd overal vanaf. Heb je inmiddels de oproep voor de operatiedatum?
Aahh das balen.
Ik heb ca 5-6 jaar terug ofzo ook pap3 gehad
Dit heeft mijn lichaam toen zelf opgeruimd. Wel moest ik steeds ter controle terug...