Ik spring hier ook nog eens binnen.
bij mij is het nu 13 maanden geleden dat ik onderkaak heb gedaan.
het gevoelloos zijn in de onderlip is iets verbeterd maar ik ben dus helaas een beetje slachtoffer van een gevoelloze lip.
Linkerkant is misschien iets van een 30-40% gevoel, rechts is het iets van 60-70% gevoel.
Ik heb links nog altijd het gevoel dat ik van de tandarts kom en dat het wakker wordt. Slapen op mijn linkerkant lukt maar ik verdraag geen aanraking met een kussen tegen mijn lip. klinkt een beetje gek ik weet het maar als je altijd die tintelingen voelt wordt je niet happy

Bij mijn laatste controle kwamen we erachter dat de linker kant geen goed botaanmaak is waardoor ik nu met een kuil/gat in de onderkaak zit dat wel zichtbaar is voor het blote oog.
Ik kan hier dus ook wel een titanium plaat laten plaatsen mijn kaaklijn weer mooi egaal te maken maar dat grapje kost me nog is 2500€ extra. wetende dat mijn hele beugel al op mijn eigen kosten was en voor de osteotomie ik meer dan 1000€ zelf moest ophoesten voor de 'afdrukken en foto's'.
dus ik laat dat even zo momenteel. het kan geen kwaad maar esthetisch is het niet 100%