Ik spring hier ook nog eens binnen.
bij mij is het nu 13 maanden geleden dat ik onderkaak heb gedaan.
het gevoelloos zijn in de onderlip is iets verbeterd maar ik ben dus helaas een beetje slachtoffer van een gevoelloze lip.
Linkerkant is misschien iets van een 30-40% gevoel, rechts is het iets van 60-70% gevoel.
Ik heb links nog altijd het gevoel dat ik van de tandarts kom en dat het wakker wordt. Slapen op mijn linkerkant lukt maar ik verdraag geen aanraking met een kussen tegen mijn lip. klinkt een beetje gek ik weet het maar als je altijd die tintelingen voelt wordt je niet happy
Bij mijn laatste controle kwamen we erachter dat de linker kant geen goed botaanmaak is waardoor ik nu met een kuil/gat in de onderkaak zit dat wel zichtbaar is voor het blote oog.
Ik kan hier dus ook wel een titanium plaat laten plaatsen mijn kaaklijn weer mooi egaal te maken maar dat grapje kost me nog is 2500€ extra. wetende dat mijn hele beugel al op mijn eigen kosten was en voor de osteotomie ik meer dan 1000€ zelf moest ophoesten voor de 'afdrukken en foto's'.
dus ik laat dat even zo momenteel. het kan geen kwaad maar esthetisch is het niet 100%
Kost me al een hele hoop geld en hier praten ze dan over 2500€ alsof het niks is. ik betaal mijn hospitalisatie dan denk ik wel dat dit er onder mag vallen... we zullen het zo moeten slijten 
moeten ze maar andere troeven bovenhalen. Nu effe serieus, ja kussen is niet meer hetzelfde en ik moet er nu wel mijn leven mee door 
) en dat was toen ook zo raar en anders als voor de operatie. Kaakspieren waren nog stijf en het voelde natuurlijk nog heel doof allemaal.
vond dat zo balen! 
Alleen opletten dat je niet kauwt, na 3 weken mocht ik heel zachtjes kauwen (brood zonder korstjes, groenten zacht gekookt..), pas na 6 weken mag je echt weer kracht zetten. Wel moet je opletten met sporten enzo binnen die 6 weken, je moet geen knal tegen je kaken krijgen, of een val op je hoofd, want pas na 6 weken zijn je botten volledig aan elkaar gegroeid, dus tot die tijd zijn ze extra broos.