Koekie73 schreef:
Deze lijkt wel echt fantastisch.... Loopt ook wat verder door naar onder.
De tip van Hunkemöller is ook wel een goede, moet eens kijken of ik die in de buurt heb...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Want daar zit een hele naad van tegen je huid te bewegen.
.
maar volgens mij heb ik dat permanent alleen is mijn voet gewoon zo gegroeid door de jaren heen. Ik heb ook hallux valgus. Doe het er maar mee. Wel gek als je dat nu dus opeens krijgt toch? Hopelijk kan de podotherapeut je helpen!
en wel de Trabuco 12 en de Trabuco max3
alleen zo kan ik hopen ze iets langer fatsoenlijk te houden. Supervixen schreef:Die hele ritssluiting zou bij mij al een en al schuurplek worden. Want daar zit een hele naad van tegen je huid te bewegen.

en met mijn manier van lopen, zit er ook nogal wat beweging in mijn bovenlichaam, wat dan ook niet helpt in het verhaal schuurplekken.... Nou ja, de skinlube dus
, maar dan moet ik het niet vergeten
. XxLMMxX schreef:Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een kinder hardloopschoen en eentje voor volwassenen? Zie de hoka Clifton in kindermaat tientallen euro’s goedkoper dan in volwassen maat. En het kleurtje ook nog leuker….
Denk erover om ze te passen en aan te schaffen.
Tenzij de kwaliteit natuurlijk totaal anders is.
Dat van de sport-bh herken ik niet echt. Ik heb ook weinig om te showen maar ik red me meestal wel met de BH’s van de H&M, haal wel soms de vulling eruit omdat die zo irritant gaan schuiven.
Leuke actiefoto!

. Vorige was een half jaar geleden, scheelde 1 minuut en 11 seconden.