Ik ben vorig jaar februari (voor de lockdown) begonnen met rondje lopen voor het werk. Dat was een kwartiertje en dan stapte ik in auto naar kantoor. Sinds thuiswerken is het minstens een halfuur en wil echt niet meer zonder. Zo lekker om 's morgens even buiten te zijn voor ik de hele dag achter mijn computer zit.
Lis_Ol, vind het weer werken ook wel lekker. Dat ritme laat me wel goed voelen, merk altijd wel dat ik dat nodig heb. En het was nu ook geen vakantie waarin ik vanalles heb gedaan, met lockdown niet echt mogelijk.. Dus mijn werkdag vandaag was ook wel weer fijn.
En ooooh triple chocolate chip cookie..
little_birdy, wat een stoute boom en struik om zo maar je karretje in te vallen... Kon jij niks aan doen hoor. Ik heb net een bestelling van mijn favoriete proteïne bar gedaan (Clif Bar Peanut Butter) en gelijk een doos Grenade repen erbij gedaan waar jij zo enthousiast over was. Ben benieuwd!
Ik heb net een kom soep op tijdens bijlezen en typen hier. Nu nog even rondje wandelen en daarna rest van mijn avondeten klaarmaken. Ik had honger, dus denk begin vast met die kom soep. Daarna lekker lui op de bank met een boek.