Fijn dat je vriend je zo helpt. Ik ben vorig jaar februari (voor de lockdown) begonnen met rondje lopen voor het werk. Dat was een kwartiertje en dan stapte ik in auto naar kantoor. Sinds thuiswerken is het minstens een halfuur en wil echt niet meer zonder. Zo lekker om 's morgens even buiten te zijn voor ik de hele dag achter mijn computer zit.
Lis_Ol, vind het weer werken ook wel lekker. Dat ritme laat me wel goed voelen, merk altijd wel dat ik dat nodig heb. En het was nu ook geen vakantie waarin ik vanalles heb gedaan, met lockdown niet echt mogelijk.. Dus mijn werkdag vandaag was ook wel weer fijn.
En ooooh triple chocolate chip cookie..
little_birdy, wat een stoute boom en struik om zo maar je karretje in te vallen... Kon jij niks aan doen hoor. Ik heb net een bestelling van mijn favoriete proteïne bar gedaan (Clif Bar Peanut Butter) en gelijk een doos Grenade repen erbij gedaan waar jij zo enthousiast over was. Ben benieuwd!
Ik heb net een kom soep op tijdens bijlezen en typen hier. Nu nog even rondje wandelen en daarna rest van mijn avondeten klaarmaken. Ik had honger, dus denk begin vast met die kom soep. Daarna lekker lui op de bank met een boek.
Het ziet er ook enorm lekker uit. Ik was benieuwd naar je oefeningen omdat er laatst eens iemand beweerde dat squats niet zoveel doen en donkey kicks veel beter zijn.
Heb niks bijzonders gezien, alleen veel mensen die hond aan uitlaten waren verder.
Wat rot dat het wandelen niet goed ging! Voel je je nu beter?
Je zou denken dat er toch ergens iets aan de hand was..
), dus een dagje minder paste voor mijn gevoel goed
. Zal zo er even voor gaan zitten om mijn eetplanning en boodschappenlijstje voor deze week te maken. 
. 
De afgelopen 2 weken welgeteld 200 gram eraf terwijl ik met een aardige caloriebeperking eet, dus ik had het wel even gehad. Nou weet ik prima te beredeneren dat het met m'n cyclus te maken heeft en bla bla, maar het is niet leuk.