Op het terras zat gisteren nog een andere baby te jengelen. Zegt mijn pa nogal hard: "Kan dat kind niet uit?"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Ik heb de fout gemaakt om vrijdag aan het eind van de middag naar de IKEA te gaan. Vraag me niet waarom. Moet dit tafereel hier even delen.
Vriend en ik wilden een bureau kopen, dus vrijwel overal - voor zover mogelijk - de shortcuts genomen. Jammer dat dat op de kinderafdeling niet kan, maar dat even terzijde. Wij staan dus bij wat bureau's te kijken en vriendje gaat aan een aantal even zitten om te kijken of ze hoog genoeg zijn etc. Ik wacht rustig op een bureausstoel.Komt er een koter aan van een jaar of 4 a 5 (inclusief smerige opgedroogde snot bovenlip
) die tegen me begint te gillen dat ik moet oprotten van haar stoel. Geen grap
Dus ik vroeg waarom ze dacht dat het haar stoel was, waarna ze begon te gillen dat pappie het voor haar gaat kopen. Ik ben een verschrikkelijk persoon, dus vroeg of ze nu een sticker wilde waarna ze begon te krijsen en janken. Uiteindelijk had vriendje een bureau uitgezocht, dus wij naar het magazijn gelopen. En wie sjeest daar met zo een wagentje met 20 km/h door het magazijn? Juist ja, terror koter. Bij minstens 3 personen de hielen geraakt, een stapel tuinstoelen ingereden en drie keer de tong naar mij uitgestoken. Ohh ik wou dat ik mocht slaan of gooien met iets, echt waar
On-uit-staaaaaan-baar. Pa en ma vonden het uiterst vermakelijk en stonden in de winkel te giechelen en riepen zachtjes: "Madeliefje pas je op schatje. Oh Madeliefje duifje, die mevrouw (waarbij ze net 2x hard op de hielen reed ja) kijkt erg boos, ga maar even naar het andere gangpad."
Mijn ogen vielen er bijna uit van verbazing.
_Reneee schreef:Ik denk dat suiker ook echt een groot aandeel is. Kinderen worden volgepropt met snoep en cola en daar worden ze gewoon lastig van. Wij mochten vroeger niet eens cola. Nooit. Niet eens kindercola.
Bloodymary schreef:bruintje123 schreef:Ouders die te druk zijn met werk en dan in de avond helemaal niet meer willen opvoeden dus maar snel de zin geven?
Denk dat dat wel meevalt. Ken eigenlijk helemaal geen moeders die fulltime werken. Hooguit 2 of 3 dagen.
lieveli schreef:Weet je, ik vergelijk het altijd met paarden. Vroeger als mijn pony vervelend was dan kon ik hem gewoon een mep verkopen of een schop terug geven. Als ik tegenwoordig mijn paard corrigeer is er altijd wel een turbotrut in de buurt die vraagt of er geen chiropractor/zadelmaker/medicijnman moet komen kijken.
fleurtjeuh schreef:lieveli schreef:Weet je, ik vergelijk het altijd met paarden. Vroeger als mijn pony vervelend was dan kon ik hem gewoon een mep verkopen of een schop terug geven. Als ik tegenwoordig mijn paard corrigeer is er altijd wel een turbotrut in de buurt die vraagt of er geen chiropractor/zadelmaker/medicijnman moet komen kijken.
Misschien moet je even iemand bellen om telepatisch contact te maken met je paard om te vragen hoe die erover denkt?