Mondy, wat is Wish gaaf.

En goede deal Merel, dat je daar nog een full size in krijgt zeg voor die prijs.

Berdien schreef:Mijn MAC bestelling is er! Zooooo verliefd op de oogschaduw uit de Nutcracker line, de Forward March. En oogpotlood uit dezelfde lijn, de Powersurge. Jammer dat het deze limited editons zijn. Lipgloss Lychee Luxe is hysterisch roze in het flesje, maar eenmaal op is het wel een hele fijne subtiele kleur. Lippotlood test ik straks.
Enige nadeel is de verzending met UPS, waardoor ik de halve stad door moest om m'n pakketje op te halen
Showen

Jettie hele mooie overloop zo, vind het echt een goede look. En inderdaad, wellicht blush? Er is overigens niets mis met constant dezelfde stappen (al dan niet met andere kleuren) herhalen hoor!
Flower, wat een gave lipstick en die oogschaduw.

Mondy, HEERLIJK VROLIJK.

Jolien, wat staat die haarkleur je gaaf zeg, helemaal jaloers.

Van de week los gegaan bij Urban Decay (+ een order van Selfridges die binnen kwam).
Mijn aankopen van in de winkel en mijn order
Van links naar rechts:
Vice liquid lipstick topper White Lie, Vice liquid lipstick Naked, Vice liquid lipstick topper Ritual, Vice liquid lipstick topper Copycat, Vice liquid lipstick Flame, Vice liquid lipstick topper Circuit, Vice liquid lipstick Studded, Vice liquid lipstick topper Reverb, Vice liquid lipstick Time en de losse lipstick is de Vice lipstick Crash.

Ik ben op het moment helemaal aan het omslaan. Ik ga over op volledig cruelty free mbt mijn make-up dus álles wat getest wordt (door het bedrijf zelf of via verkoop in China en daardoor het testen van producten toestaan) vliegt er bij mij dus uit. Ik weet dat ik er de wereld niet mee ga veranderen doordat ik dat doe maar ergens moet een begin zijn en wie weet inspireert het al 1 persoon en inspireert die persoon weer iemand ermee en zo veranderen weer 10 mensen de wereld. Ik voel me in ieder geval een stuk beter over mezelf nu ik dit doe want ik vind dat dieren niet hoeven te leiden onder het feit dat ik mooier eruit wil zien.
Gister alles uitgeruimd en in mijn hele skincare en makeup en wordt of verkocht of is naar moeder/zusje gegaan. Ik ga het ook nog doorvoeren in mijn haarproducten en parfum maar deze ga ik eerst opmaken aangezien moeder/zusje ze niet willen en er echt voor kapitalen aan backups nog staan in mijn kast zoals de Miccelair water van Garnier.. Zodra die op zijn ga ik daar cruelty free vervangende producten voor kopen. Ik vind medicijnen nog een moeilijk stuk. Enige wat ik gebruik qua medicijnen is de pil en ik weet nog niet helemaal hoe ik tegenover het hele medicijnen/dierproeven sta, dat vind ik niet helemaal zo zwart/wit als make-up en dierproeven.
Kreeg ook echt een volle sample van handcreme van Prada Candy Gloss (weggegeven aan mijn moeder ookal ruikt hij heerlijk en wil ik de parfum enorm graag maar ja, gaat er niet komen) en een supermooie toilettas. Kreeg ook een heel schattig geel toilettasje met daarin samples van huidproducten die perfect zijn voor mijn huid maar helaas - getest op dieren dus die gaan ook weg.
Zo dus ook de reden om nieuwe skincare te kopen. Ik word zo verdrietig van mijn huid want het laat mijn makeup gewoon niet mooi overkomen en het voelt ook gewoon niet fijn dus het was tijd om goed te investeren in een cruelty free merk. Heb van Urban Decay de lip love lipbalsem meegenomen (vind hem enorm fijn), een sample van de scrub want die hadden ze nog niet binnen en schijnt super te zijn voor droge huid en de Hot Springs Hydrating Gel - een moisturizer is het maar hele aparte textuur. Waterig maar gelachtig, heel apart maar voelt súper op mijn gezicht. Pas twee dagen geprobeerd maar vind hem al echt heel fijn. En dan als echte skincare Rodial. Serieus een van de weinige merken die niet test. De Dragon's Blood Cleansing Water en de Dragon's Blood Hyaluronic Night Cream heb ik meegenomen. Ik heb gisteravond beide producten gebruikt en mijn huid voelde vanochtend serieus zó zacht al aan? Heb het in tijden niet zo gehad, dus enorm blij. De eerste tijd doe ik de nachtcreme en 's avonds en overdag om zo wat meer vocht in te brengen die mijn huid nodig heeft en later stap ik over naar alleen de UD moisturizer in de ochtend en dan de Rodial in de avond.