Vorige post zei ik nog dat het meer eten me zo goed beviel, en de kg's eraf vlogen. Nou, sinds die post alweer niet.
Pfff ik raak soms zo gefrustreerd. Ik vraag me zo vaak af, doe ik niet iets verkeerd? Waarom lukt het mij niet? Waarom duurt het zo lang?
Week 19 breekt aan en ik ben nog 'maar' 10.7 kg kwijt. Althans, dat was zaterdagochtend, nu is er ineens alweer 1,5 kg aan en staat te teller zelfs op 9.2 kg

Ik begon met khd arm eten. Ik kwam op een plateau en ben toen iets meer khd gaan eten met 1.200 kcal per dag. Toen kwam ik weer op een plateau. Nu eet ik tussen de 1.500 en 1.700 en zit ik wederom op een 'plateau'. Ik doe soms een maand over 1 kg..
Wat is afvallen toch ontzettend frustrerend soms, er zijn vast mensen die er over kunnen meepraten.
Je wilt zo graag, maar soms lukt het gewoon niet.
Ik ben heel eerlijk, ik eet echt super streng voor mezelf. Ik drink uitsluitend water en thee, minstens 2 liter op een dag. Ik sport 4/5x in de week. Ik hou macro's aan van 40-30-30, calorieen tot een min. van 1.500 en een max. van 1.700 (sluit aan bij m'n BMR), ik registreer álles in MFP en als ik twijfel over iets weeg ik het af. Ik heb een Fitbit die verbrande calorieën meet. Wat doe ik dan toch fout mensen..
Tuurlijk heb ik wel 'non-scale-victories' zoals een riem dat een gaatje strakker zit, of 1 cm kwijt rond m'n buik. Maar tóch zou het zo fijn zijn als die weegschaal ook eens naar beneden ging..
Nogmaals, dit is niet een zeik post, maar even puur om frustratie van me af te schrijven, want ik weet zeker dat er meer zijn die zich zo voelen

Afsluitend nog wat positiviteit: iedereen is super goed bezig, en ook al ken ik jullie niet persoonlijk, ik ben super trots dat jullie zo veel zijn afgevallen allemaal