Oeeeeh sushi!! Daar kun je mij 's nachts voor wakker maken. Dit weekend naar de wokkiewok geweest met de familie en dan eet ik eigenlijk alleen maar sushi, sashimi en biefstuk .
O: 40 gr havermout, 300 ml biologische volle yoghurt, appel, 10 gr 78% pure chocola L: 40 gr havermout, 300 ml biologische volle yoghurt, 1,5e mandarijn A: 200 gr brocolli, 335 gr krieltjes, 186 gr kalkoenfilet, 15 ml olijfolie T: 30 gr 78% pure chocola, 8,3 gr milka oreo T: 125 gr druiven, 100 gr rosbief
B: rustdag - 20 min wandelen, 35 min fietsen, pony scheren
O: 40 gr havermout, 300 ml volle biologische yoghurt, appel, 20 gr 78% pure chocola T: appel L: 40 gr havermout, 300 ml biologische volle yoghurt, 1 mandarijn T: 3 paaseitjes, 18 gr milka, 4 belvita breakfast biscuitjes A: 170 gr bloemkool, 300 gr aardappels, 200 gr tartaar T: 1 plakje 30+ kaas, 100 gr tartaar
B: 20 min wandelen, 20 min fietsen, 20 min roeien, 1,5 uur kt
2113 cal -123 gr eiw - 230 gr kh - 76 gr vet
Anoniem
Geplaatst: 15-03-16 23:59
Pfff, het lijkt wel alsof ik niet onder de 54 kilo kan komen. Het lukt gewoon niet...
Ik ben al blij met mijn lichaam, maar ik zou er nog nèt een paar kilo af willen. Net zodat het nog iets strakker is. Het is nu zo:
Iemand tips?
Eulogy
Geplaatst: 16-03-16 00:43
Dan zou ik niet focussen op gewicht maar op spiermassa en dus krachttraining gaan doen en genoeg eren Ik zou echt niet nog verder afvallen, daar word je ook niet "strakker" van.
Eens met Yanou, van afvallen word je alleen maar slapper en spierlozer. Beter is om goed te eten en spiermassa te kweken tot je het er goed vindt uitzien.
Raja
Geplaatst: 16-03-16 10:03
Ik zou ook idd spierkracht gaan trainen als je strakker wil worden
Zaterdag ochtend woog ik 72.6 Sushi gaan eten en vandaag woog ik hetzelfde als vorige week woensdag. 73.2 Gelukkig weet ik waar het door komt en had ik het verwacht
Komende weken geen uitzonderingen meer!
Edit: Ik weeg iedere woensdag en zaterdag
assileM
Geplaatst: 16-03-16 15:01
Goede zonnige middag allemaal!
Zou ik mij misschien ook mogen melden in dit topic?
Ik ben Melissa, 18 jaar. Op dit moment weeg ik 67 kilo, en ben 1.80m lang. Dit gewicht is ook prima. Alleen heb ik altijd onder de 65 kilo gewogen. En ik merk nu net dat broeken ietsie strakker zitten, en shirtjes minder mooi vormen. Dus wil ik die kleine 2 kilo er graag af hebben.
Mijn probleem? Ik heb nog nooit hoeven afvallen.. En daar dus totaaaal geen ervaring mee.
Ik wil graag een 'dieet' waarbij ik rustig iets af kan vallen, zonder dat ik meteen enorm weinig moet eten.
O: 1 pistolet met nutela en hagelslag, halve pistolet met 30+ kaas, halve pistolet met kipfilet L: appel, 3 crackers met kipfilet, 2 crackers met rosbief T: klein stukje bokkepootjestaart A: 200 gr krieltjes, 200 gr tartaar, 150 gr brocoli, 15 ml olijfolie T: 50 gr rosbief, appel
B: 35 min fietsen, 20 min wandelen, 1 uur kt, 30 min cardio, 3,5 uur staand werk
O: appel, 2 plakjes kipfilet, 20 gr 78% pure chocola L: speltbolletje met nutela en hagelslag, halve bruine pistolet met 30+ kaas, halve bruine pistolet met rosbief A: macaroni met kroepoek, beetje pindasaus, paar lepeltjes b & j
Ik heb net een salade voor me staan van groene aspergetips, tofu en rucola Tofu bakken in een wok in een laagje olijfolie, goed heet laten worden, daarna tofu eruit en aspergetips erin en kort roerbakken (3 minuten). Kruiden en zout en peper naar keuze eroverheen en op een bord met rucola.
_Caitlinnn
Geplaatst: 22-03-16 11:25
Ik wil vanavond graag weer een overnight oat maken Wat zijn goede verhoudingen? Want vorige keer was hij véél te nat in de ochtend..
In principe 1 deel havermout op 2 delen water/melk, maar dan wordt hij voor mij iets te dun. Dus ik doe ruim 1 deel havermout op krap 2 delen melk (lees: beker havermout met een kop erop en 2 slokken uit een halve literpak melk).
Daantjuh88
Geplaatst: 22-03-16 12:26
Ik was 4 kilo afgevallen, maar had mij voorgenomen in de vakantie gewoon te genieten en niet zo streng op te letten. (half februari) Tussen de middag soepje met broodje en 's avonds uit eten! Ben ik ziek geworden op vakantie, longontsteking gehad etc. Totaal niet kunnen sporten / bewegen en door het niks doen ging ik automatisch weer meer snoepen! Dacht ik beter te zijn, kreeg ik weer koorst... kan je zeggen dat het niet motiverend is voor je eetpatroon als je zo lamlendig bent. Ik ben nu weer redelijk opgeknapt en heb mijzelf gisteravond weer een schop onder mijn hol gegeven. Dus ik ga nu weer lekker gezond eten, sporten en niet snoepen!! En dan zaterdag de schade maar eens opnemen op de weegschaal...
Oh vervelend Daantjuh! Kan me voorstellen dat als je zo lamlendig bent, je geen zin hebt om heel erg op je eten te letten.
Ik ben nu 6.1 kilo kwijt. Morgen weer wegen. Hoop dat ik nog wat verder onder de 73 kom
_Caitlinnn
Geplaatst: 22-03-16 17:29
Oke top ga ik dat proberen voor morgen
Ik ook zit nu op 6,5 kilo en merk dat ik nu een beetje vast lig... al een aantal weken schommel ik tussen 72,1 en 72,9 maar er is nog een 71 in beeld gekomen.. Vanavond eet ik falafel. Iemand dit wel eens op?
O: Magere kwark 250 gr met 100 gr zomer fruit en 30 gr flakes L: twee boterhammen met kipfilet sla en chili T: Peer A: Falafel uit zo'n pak maar dan zonder de creme fresh saus
je zou eigenlijk moeten kijken dat beweging een deel van je routine wordt Dat je het gewoon inpland. Hoeft niet dagelijks... maar 3 of 4 keer in de week gewoon wat oefeningen doen in de woonkamer, stuk wandelen/hardlopen... Dat soort dingen.
En dan hoef je echt niet gelijk een uur of langer bezig te zijn. Als je 30 min intensief wat oefeningen doet, is dat in principe voldoende.
Maar het is idd lastig om jezelf te motiveren
is er niet zoiets als Bootcamp buiten met een groepje ofzo? Meestal is dat niet heel erg duur?
desireeee_x
Geplaatst: 23-03-16 13:25
Mijn lijstje voor vandaag:
O : havermoutcakje met yoghurt, cracker met rookvlees. T : mueslireep L : 3 crackers met rookvlees en kaas. T : 2 biscuits A : ?
Onderhand weer -0,5kg afafgevallen.
Ik doe nu elke ochtend en avond aan "planken" ben begonnen met 20 seconden en nu opgebouwd naar 40 seconden.