(bovenaan pagina 150)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:xxcleeoo schreef:Mijn moeder heeft mij 2 a 3 dagen genegeerd, mijn vader zei dat hij het niet stoer vond, maar vind hem stiekem wel mooi. Mijn moeder heeft hem (nog) niet gezien
dat zou ik zelf wel erg vervelend vinden als mijn ouders zo zouden doen. Hoe gaat het met jou daar in ? hoe ga je daar mee om ? sorry ik ben beetje nieuwschierig
Emmaa_ schreef:Mijn ouders wennen er nog steeds aan, maar ik kan ondertussen makkelijker met ze praten over tattoos. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het bespreken van tevoren, en toen ik de rozen op de binnenkant van m'n bovenarm liet zetten waren ze daar ook echt niet happy mee. Ze hadden geen idee dat ik uberhaupt voor een nieuwe ging, en dan gelijk een vrij grote vonden ze echt niet cool. Met m'n kat nu heb ik het van tevoren wel kenbaar gemaakt, roep al vanaf september dat ik voor de kat ga als ik 10 kilo was afgevallen. Dat was nu zover, dus heb op maandag tegen mijn moeder gezegd dat ik er weer voor ging en op vrijdag stond hij erop. Mijn vader heeft hem zondag geinspecteerd, die heeft voor het eerst over een van m'n tattoos gezegd dat hij hem oprecht heel mooi vond.