[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:54

ik heb er 1 geplaatst pagina of 2 terug denk ik Dominique :j

(bovenaan pagina 150)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:06

maatje987 schreef:
xxcleeoo schreef:
Mijn moeder heeft mij 2 a 3 dagen genegeerd, mijn vader zei dat hij het niet stoer vond, maar vind hem stiekem wel mooi. Mijn moeder heeft hem (nog) niet gezien

dat zou ik zelf wel erg vervelend vinden als mijn ouders zo zouden doen. Hoe gaat het met jou daar in ? hoe ga je daar mee om ? sorry ik ben beetje nieuwschierig

Ja ach.. Ik ben er zelf blij mee, eigenlijk vind ik iemand anders mening niet erg belangrijk. Mijn vader heeft zelf ook tattoo's dus die heeft eigenlijk geen recht van spreken. Zelf ben ik in gesprek gegaan met mijn moeder dat ik de nare reacties van haar niet hoef te horen. Sinds dien gaat het prima!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:27

mooi , zolang jij er blij en gelukkig mee ben is het goed toch ?

ik kan echt niet wachten :o nu gewoon echt geen geld om er een te laten zetten :( wil rond december januari bij mandy als dat lukt wilde eerst in augustus maar denk dat december januari sowieso wel moet lukken.

ik zag trouwens toen ik het topic aan het doorlezen was een hele mooie ijsbeer was het geloof ik met allemaal van die vakjes enz ? ik weet niet meer hoe het heet hopelijk snappen jullie wat ik bedoel ? die vond ik echt onwijs gaaf die stijl is ook erg leuk.
Laatst bijgewerkt door maatje987 op 29-04-16 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:27

Twilight schreef:
ik heb er 1 geplaatst pagina of 2 terug denk ik Dominique :j

(bovenaan pagina 150)

Gaaaf <3

Twilight

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:29

Dankje :D de shop is gewoon tof :D haha ik wil mijn vervolg tattoos er ook laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:32

Ik vind die stijl zo gaaaf echt.

Zat te denken eerst aan een lotus op mijn rechterkuit, alleen zit er ook al een lotus verwerkt op mijn ribben links en wil niks dubbel. :')

Een diergerelateerde tattoo vind ik ook gaaf. Heb een ontzettend gave ervaring beleefd bij een opvang voor mishandelde en misbruikte olifanten en sindsdien heb ik m'n hart echt verloren bij die dieren..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:34

ik zou een moodboardje maken en van daaruit, gesprek aangaan voor een design :)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:36

_Dominique schreef:
Ik zit er trouwens over na te denken om mijn volgende tattoo bij Blackbear te laten zetten, zo gaaf! <3

Mensen hier die nog wat voorbeelden van eigen tattoo's hebben van hun werk?

Afbeelding

Afbeelding

Deze heb ik bij bb laten zetten; ontzettend gave shop zeker een aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:02

Mijn ouders wennen er nog steeds aan, maar ik kan ondertussen makkelijker met ze praten over tattoos. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het bespreken van tevoren, en toen ik de rozen op de binnenkant van m'n bovenarm liet zetten waren ze daar ook echt niet happy mee. Ze hadden geen idee dat ik uberhaupt voor een nieuwe ging, en dan gelijk een vrij grote vonden ze echt niet cool. Met m'n kat nu heb ik het van tevoren wel kenbaar gemaakt, roep al vanaf september dat ik voor de kat ga als ik 10 kilo was afgevallen. Dat was nu zover, dus heb op maandag tegen mijn moeder gezegd dat ik er weer voor ging en op vrijdag stond hij erop. Mijn vader heeft hem zondag geinspecteerd, die heeft voor het eerst over een van m'n tattoos gezegd dat hij hem oprecht heel mooi vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:09

Fijn Emma! Ben dol op je collectie echt! :)

@Marit, oh die is ook heeel gaaf zeg! <3

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:10

Emmaa_ schreef:
Mijn ouders wennen er nog steeds aan, maar ik kan ondertussen makkelijker met ze praten over tattoos. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het bespreken van tevoren, en toen ik de rozen op de binnenkant van m'n bovenarm liet zetten waren ze daar ook echt niet happy mee. Ze hadden geen idee dat ik uberhaupt voor een nieuwe ging, en dan gelijk een vrij grote vonden ze echt niet cool. Met m'n kat nu heb ik het van tevoren wel kenbaar gemaakt, roep al vanaf september dat ik voor de kat ga als ik 10 kilo was afgevallen. Dat was nu zover, dus heb op maandag tegen mijn moeder gezegd dat ik er weer voor ging en op vrijdag stond hij erop. Mijn vader heeft hem zondag geinspecteerd, die heeft voor het eerst over een van m'n tattoos gezegd dat hij hem oprecht heel mooi vond.

dat vind ik wel erg gaaf :D je vader zijn reactie

ik weet wel dat mijn broer een keltisch kruis onder aan zijn buik heeft vlak onder zijn oksel een tekst heeft mijn ouders vonden dat beide totaal niet mooi. die ene die ik graag zou willen vinden ze gelukkig er mooi en de betekenis er achter ook :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:24

Mijn ouders zijn gek van sommige van mijn tattoos en sommigen vinden ze echt afgrijselijk :)) vooral mijn schoonouders zijn er niet zo fan van, evenals andere familieleden. Balen voor ze, want ik word er wel gelukkig van :)

Dit is mijn Blackbear tattoo, de vorm zelf en de roos zijn wel superstrak maar de lijnen van de driehoek moeten echt bijgewerkt worden... Vind ze trouwens steeds beter worden!
Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:34

Waw mooi drunksheep, nu weet ik wel zeker dat ik daar ook wil gaan :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:52

Ik vind jouw arm ook heel tof worden! Moest ook aan jou denken toen ik deze zag:

Afbeelding

<3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:54

Thanks! En ja dat is echt supercute, ik wil ook nog een walvis en paddenstoelen en en en... :))

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:06

Afbeelding

wauuww ik kwam deze tegen op pinterest hij is echt onwijs mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:11

Heeft de stijl van blackbear eigenlijk een bepaalde naam?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:13

Bij mij komt het woord geometrisch meteen naar boven, maar ik weet niet of dat de lading dekt? :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:23

Ze maken veel gebruik van geometrische vormen, maar de een werkt veel met de etching stijl en de ander weer realistisch.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:24

Bonjoy schreef:
Bij mij komt het woord geometrisch meteen naar boven, maar ik weet niet of dat de lading dekt? :)

geometrisch, dotwork, watercolor

Ze doen vanalles wat :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:31

lifeofmarit schreef:
Bonjoy schreef:

geometrisch, dotwork, watercolor

Ze doen vanalles wat :')

Haha precies, het is zo divers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:33

Heb gemaild voor mijn eerste tattoo!! *\o/* Nu even afwachten hoe het allemaal in zijn werk gaat :)

Hoe checken jullie of de shop echt goed aangesloten staat bij de GGD? Bij sommige kan ik dat dus niet vinden :+

Die vlinder is gaaf qua kleuren zeg!!

Mooie roos ook Drunksheep :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:36

Welke shop heb je gemaild? Als het gaat om een shop met een website en een portfolio kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ze een GGD certificaat hebben, ik ben het alleen tegengekomen bij thuisprikkers die een zolderkamertje ingericht hebben waar ook katten/honden rondlopen bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:39

On Edge uit Den Haag :) Die is volgens mij gewoon goed aangeschreven enzo.

Mandy die er werkt vind ik ook een erg mooie stijl hebben :)

Maar heb naar meerdere gekeken, alleen zie nergens zo'n 'keurmerk' staan. Weet ook niet of dat moet of normaal is O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:41

On Edge is zeker weten een goedgekeurde shop :j Ik kan het zo 1, 2, 3 ook nergens vinden op de site maar je kan er vanuit gaan dat zo'n goed aangeschreven shop gewoon alle benodigde certificaten heeft :j