Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
doezel2 schreef:Al bijv na 5 x je buikspier. Krijg ik het al. en maatjes hier Heb ik niet moet het alleen doen. Baal enorm dat ik echf nul , nul motivatie heb. Terwijl ik heeel graag kilo s kwijt wil.
Ben helaas werkloos. Heb een kind. Manlief werk lange dagen(wat voor zijn loon niet normaal is)
En dan weet ik nooit watbuk
Moet doen. Vrijdags ga ik met mijn ma naar de sportschool. (Maandags avonds ok Maar (Klinkt raar). Ik durf niet alleen. Dus als ma niet kan. Ga ik ok niet
doezel2 schreef:Al bijv na 5 x je buikspier. Krijg ik het al. en maatjes hier Heb ik niet moet het alleen doen. Baal enorm dat ik echf nul , nul motivatie heb. Terwijl ik heeel graag kilo s kwijt wil.
Ben helaas werkloos. Heb een kind. Manlief werk lange dagen(wat voor zijn loon niet normaal is)
En dan weet ik nooit watbuk
Moet doen. Vrijdags ga ik met mijn ma naar de sportschool. (Maandags avonds ok Maar (Klinkt raar). Ik durf niet alleen. Dus als ma niet kan. Ga ik ok niet
doezel2 schreef:Ik ben x rondje hardlopen/wandelen gedaan, heb dan her gevoel dat ze naar me kijken met een blik zo van zo zo die ia dik
Kayleigh_ schreef:Inney schreef:Ho, ik heb nergens gezegd dat je van citroenwater drinken af gaat vallen. Dat is natuurlijk onzin. Maar het ondersteund je lichaam.
Daarnaast is het wel zeker van belang welke producten je wanneer eet. Ik kan beter midden op de dag een zware maaltijd eten dan om half 8 's avonds. Want daarna beweeg ik nog namelijk. Dat word je ook gewoon verteld bij een diëtiste.
Je redenatie voor eten midden op de dag of later op de dag slaat kant noch wal. Of kan jij me uitleggen hoe mensen die aan IF doen een grote maaltijd wegstouwen om 22:00 en toch afvallen? Die gaan ook geen 20 km meer hardlopen na hun laatste maal
Loose schreef:Kayleigh_ schreef:
Je redenatie voor eten midden op de dag of later op de dag slaat kant noch wal. Of kan jij me uitleggen hoe mensen die aan IF doen een grote maaltijd wegstouwen om 22:00 en toch afvallen? Die gaan ook geen 20 km meer hardlopen na hun laatste maal
Ik lees normaal wel eens mee, maar wil nu toch even reageren.
Lees dit artikel even: https://news.osu.edu/news/2015/05/19/skipping-meals/
Het gaat dan wel over muizen hier, maar die zijn erg vergelijkbaar met mensen. Het dieet lijkt me erg vergelijkbaar met IF.
Daarnaast, een grote maaltijd op het midden van de dag lijkt me wel logischer ivm snacken, niet perse omdat je het 's avonds dus niet meer zou verbranden maar omdat als je 's avonds toch gaat slapen meestal niet om 2u je bed uitgaat om te snacken. Als je tussen de middag weinig eet zal je wel meer kans hebben om te gaan snacken 's middags en voor je avondeten.
doezel2 schreef:Ik. Weet nu gewoon. De komende tijd moet ik alleen. ( helaas). Mijn hoofd zit nu zooo bom vol. T afvallen wat niet lukt, mijn ma die een klote Tijd tegemoet gaat Geen werk.
_KellyAV schreef:Ga straks even terug lezen, moet zo weg maar heb even snel een vraagje.
Ik las dat iemand (of misschien meerdere) in de ochtend een groene smoothie drinken, en er dan havermout in doen. Doen jullie dat er dan gewoon "rauw" in of koken jullie dat heel even?