Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris89 schreef:[naam] schreef:Ik wil ook weer sporten!! Ziek zijn ben ik zo zat..
Same here, ben al aardig opgeknapt maar blijf vanavond nog even thuis van sporten. Morgen maar lesje pump meepakken!
Thnx voor de tip, ga ook even op aktiesport kijken!
sunnybellami schreef:Ik ga straks even sporten. Zondag 9 uur gewerkt (horeca) waarvan 8 uur lang alles vol zat en 3 km gefietst. Maandag paardgereden en 22 km gefietst, gister 4 uurtjes gewerkt en 6 km gefietst.
Heb gister na mn werk alleen een patatje moeten eten want we hadden niks te eten in huis en de winkel was al dicht.. Voel ik me altijd zo schuldig over als ik dat doe.
lovelys schreef:Na 9 uur werken en weinig eten snap ik dat je dan voor makkelijk gaat.
Wat goed van je Russel!
Ff een vraagje. Ik ga op dit moment niet vaak naar de sportschool (iets met lekker buiten hardlopen), maar vroeg mij af wat jullie doen.
Ik merk dat ik wat doelloos rondloop van apparaat naar apparaat en maar wat doe. Is er iets van een schema voor een workout die gewoon je hele lichaam doet?
Daarnaast vind ik cardio in de sportschool echt niks. Ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen om meer dan 10 min op een fiets ofzo te zitten. Ik doe dan ook regelmatig geen opwarming, behalve naar de sportschool fietsen en cooling down. Hoe doen jullie dat en hoelang zitten jullie in de sportschool ?
sunnybellami schreef:Ik ga deze maand de kalender van blogilates doen, elke dag andere oefeningen. Per dag ongeveer 4/5 filpjes soms duurt er 1 5 min en soms 20 in totaal kom je wel aan 30/45 min sporten en dat gewoon thuis:)
RusselNuwell schreef:Ik heb echt geen diehard krachtpatsersschema hoorAl ben ik daar wel van plan naar over te schakelen als ik straks op streefgewicht ben, om mijn spiermassa omhoog te krijgen. Ben stiekem best jaloers als ik de kerels zie bankdrukken met grote stang, of als ik ze deadlifts zie doen. Ik doe nu nog drie keer weeks fullbody, maar als ik op streefgewicht zit, dan wil ik echt doelgericht gaan trainen, dus netjes een opgedeeld schema. Maar ik wil hem best doorsturen hoor, stuur maar een pb'tje