Mijn pakketje van Zoeva is binnen!! Kwasten zien er op het eerste gezicht erg goed uit, oogpotlood en lip crayon ook. De reisspiegel is ook heel mooi! Precies juiste formaat en je kan hem heel handig neerzetten.
Ja goedzo! Ohhh ik MOET daar heen onder andere voor nieuwe cowboylaarzen
Tessaaa
Geplaatst: 06-12-14 16:24
okido, hierbij mijn aankopen van deze week.
Too faced chocolate bar Stila highlighter in kitten Mac pigment vanilla Mac Fix+ Nyx jumbo eye pencil in een roze kleur Flormar pallette die echt prachtige kleuren heeft!
Nee ik koop niet elke week zo veel, wel elke maand
Mooie aankopen Tessa! Ik heb mijn Naked nog niet binnen, maar zodra die binnen is doe ik mijn stashfoto's en ik denk dat ik net zo ga schrikken als Suus
Mijn naam is dus Nelleke maar Nel, Nellie of gewoon Yonker luister ik ook naar
Ben zo benieuwd Anc
Ik heb vandaag dus Dior star gekocht ben erg benieuwd. Ze heeft hem maar ff snel aangebracht want was erg druk in de winkel. Heb een test meegekregen en dus de foundation gekocht ivm actie. Heb de lichtste en mocht die nou te licht zijn kan ik hem ruilen want ze heeft hem geseald Super fijn dus.
adecuada
Geplaatst: 06-12-14 17:45
Leuke aankopen op de foto hierboven! Gebruiken jullie een product als fix+ van MAC vaak?, en wordt de make-up na het opsprayen echt veel mooier? Ik heb zo'n sprayproduct nog nooit gebruikt eigenlijk!
(Mijn naam is Antoinette, post dan wel niet zo heel vaak, maar lees wel mee!)
Niniane
Geplaatst: 06-12-14 17:52
Dat Dior palet is echt heel mooi. Mooie aankoop.
Mijn naam is Merel.
Drunksheep
Geplaatst: 06-12-14 17:56
Ik gebruik Fix+ ook, was in het begin niet zo'n fan, maar vooral als je make-up er heel poederig uitziet is het heel mooi met Fix+ eroverheen. Wordt allemaal wat strakker dan. Verder krijg je er een gezonde glow van, maar je gaat niet echt glimmen ofzo.