De Rituals balsem, is tot heden goedgekeurd voor m'n gezicht! Gelukkig maar!

Testertje van de sensitive dag creme is ook op, m'n normale dag creme bijna ook, dus denk dat ik toch het een kans ga geven, en met de sale mee ga bestellen!

![Cadeautje! [o]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
willemlover schreef:Ook ik ben een enorme rituals fan. Heb net weer een bestelling geplaatst omdat ik zag dat er een geurtje bij geleverd wordt. Alleen heb ik tijdens mijn bestelling geen keuze gehad voor de mannen of vrouwen variant. Weet iemand hoe dit zit?
Banyu schreef:Geldt dit dan nog wel?
Ik kreeg wel mail met nieuwe aanbieding yalda geurkaars bij 100€ of meer..
Cardy schreef:Hier ook grote fan van Rituals! Voorheen kocht ik nooit zelf, want kreeg ze vaak via via of als ik jarig was. Merkte dat ik de meeste toch niet helemaal mijn geur vond en ben zelf gaan kijken wat ik lekker vind.
Ben vooral gek op de Happy booddha en vind de nieuwe limited edition Yalda erg lekker. Heb van die laatste het bijbehorende luchtje al gekocht.
Heb net een cadeaubon van 100 euro besteed en het smaakt naar meer! Grote kans dat ik het luchtje nogmaals ga kopen omdat het een limited edition is.
Wat zijn jullie favorieten producten? Wil zelf nog kijken naar thee, bodycreme en handcreme.
Kopen jullie wel eens op marktplaats? Is er een kans dat er namaak tussen zit? (Los van dat vreemde blauwe setje dat jullie nu net bespreken)
En verkopen jullie wel eens op marktplaats? Is het interessant om te doen? Heb nog een volledig nieuwe cadeauset van Ritual of Sakura liggen en vind de geur niet lekker.
Zit eraan te denken om deze te verkopen, kan ik het geld gebruiken voor andere rituals producten haha.