Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:47

Yalda is echt heel lekker!

De Rituals balsem, is tot heden goedgekeurd voor m'n gezicht! Gelukkig maar! :)
Testertje van de sensitive dag creme is ook op, m'n normale dag creme bijna ook, dus denk dat ik toch het een kans ga geven, en met de sale mee ga bestellen! :) [o]

HappyBuddha

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 13:11

Mijn rituals collectie :D
Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 15:11

Oh dat ik dit topic nu pas tegen kom :oo Ben grote fan van rituals, en gelukkig kan mijn gevoelige huidje er tegen.

Mijn favo is toch wel de ayurveda en de dao, gebruik eigenlijk altijd wel de douchegel en de bodycream. Heb laatst van Holi de douchegel gekocht maar nog niet gebruikt.
Kon het gister niet laten om adventskalender te kopen, heb wel de exclusive gekocht. Eerste keer dat ik een advent kalender van rituals koop dus ben benieuwd.

En wat leuk dat er foto's voorbij komen van jullie collectie, zal binnenkort ook maar een foto maken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 23:33

Jullie gaan het nooit geloven. Ik heb de Rituals verlaten zonder iets voor mezelf mee te nemen. Wel wat gekregen want verjaardagscadeau van de Rituals. :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:46

Moet niet gekker worden! :p

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 00:46

Roosch schreef:
Jullie gaan het nooit geloven. Ik heb de Rituals verlaten zonder iets voor mezelf mee te nemen. Wel wat gekregen want verjaardagscadeau van de Rituals. :D

Dat klopt. Dat gaan wij inderdaad níet geloven. :+ 8-)

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 11:53

(Link marktplaats werkt niet, maar met zoekterm ‘Rituals pakket groen’ zie je hem)

Is die nep? Nog nooit gezien namelijk!

Holi bodycream staat op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas :j

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 11:56

Misschien is dat een zakelijke relaties pakket?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:27

Ik zag hem ook, ken hem ook niet?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:45

Zelfs als je op Google zoekt op Rituals true spirit zoals de douchefoam zou heten, dan nog vind je niks.
Ik zou echt denken dat het pakket nep is.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:49

Ik kan het ook niet vinden, en vind hem er ook erg goedkoop uitzien op de een of andere manier. Aan de andere kant kwam ik met zoeken ook een LE uit 2014 tegen die Flowers of Inda heet en daar had ik ook nog nooit wat van gezien of gehoord. Gezien de douchecap lijkt het een lijn speciaal voor hotels, maar het kan inderdaad ook chinese crap zijn, wel met lef trouwens dan, want denk dat als je zoiets zo namaakt je prachtige boetes kan krijgen := Anderzijds zou je verwachten dat je het bestaande product namaakt en niet een eigen bedenksel erop..

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 14:01

Hier ook grote fan van Rituals! Voorheen kocht ik nooit zelf, want kreeg ze vaak via via of als ik jarig was. Merkte dat ik de meeste toch niet helemaal mijn geur vond en ben zelf gaan kijken wat ik lekker vind.

Ben vooral gek op de Happy booddha en vind de nieuwe limited edition Yalda erg lekker. Heb van die laatste het bijbehorende luchtje al gekocht.

Heb net een cadeaubon van 100 euro besteed en het smaakt naar meer! Grote kans dat ik het luchtje nogmaals ga kopen omdat het een limited edition is.

Wat zijn jullie favorieten producten? Wil zelf nog kijken naar thee, bodycreme en handcreme.

Kopen jullie wel eens op marktplaats? Is er een kans dat er namaak tussen zit? (Los van dat vreemde blauwe setje dat jullie nu net bespreken)

En verkopen jullie wel eens op marktplaats? Is het interessant om te doen? Heb nog een volledig nieuwe cadeauset van Ritual of Sakura liggen en vind de geur niet lekker.
Zit eraan te denken om deze te verkopen, kan ik het geld gebruiken voor andere rituals producten haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 14:05

Verkopen is absoluut interessant. Omdat er niet vaak korting zit op Rituals en zeker niet op de vaste lijnen kun je er een goede prijs voor krijgen. Ter indicatie, ik heb dao minigeurstokjes die normaal 13.50 kosten verkocht voor 10 euro afgelopen week.

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 14:19

Ook ik ben een enorme rituals fan. Heb net weer een bestelling geplaatst omdat ik zag dat er een geurtje bij geleverd wordt. Alleen heb ik tijdens mijn bestelling geen keuze gehad voor de mannen of vrouwen variant. Weet iemand hoe dit zit?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 14:26

willemlover schreef:
Ook ik ben een enorme rituals fan. Heb net weer een bestelling geplaatst omdat ik zag dat er een geurtje bij geleverd wordt. Alleen heb ik tijdens mijn bestelling geen keuze gehad voor de mannen of vrouwen variant. Weet iemand hoe dit zit?

Die hoor je wel gewoon te krijgen, als de gift toegevoegd wordt kan je hem ook aanklikken en kiezen voor vrouw. Bij mij stond hij standaard op vrouw, wat denk ik ook de meest gewilde keuze is. :) Wat staat er op je bestelbevestiging?

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:21

Bedankt voor je reactie. Op mijn bestel bevestiging staat ook geen parfum. Ik heb maar even contact opgenomen via het formulier op de website.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:26

Geldt dit dan nog wel?

Ik kreeg wel mail met nieuwe aanbieding yalda geurkaars bij 100€ of meer..

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:29

Op de homepagina van de site staat hij nog wel. Maar in het bestel formulier zag ik ook alleen die geurkaars.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 16:15

Banyu schreef:
Geldt dit dan nog wel?

Ik kreeg wel mail met nieuwe aanbieding yalda geurkaars bij 100€ of meer..

Die gold de hele tijd al, maar dan als premium kado, dus vanaf 100 euro kon je kiezen welke je wilde.

Edit: Even getest en hij wordt inderdaad niet toegevoegd terwijl het wél nog op de voorpagina staat. Even contact opnemen dus met Rituals!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 22:11

Afbeelding

Mijn verzameling is een stukje bescheidener dan ik dacht :')

Doet Rituals morgen ook aan Singles day? :))

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 11:29

Cardy schreef:
Hier ook grote fan van Rituals! Voorheen kocht ik nooit zelf, want kreeg ze vaak via via of als ik jarig was. Merkte dat ik de meeste toch niet helemaal mijn geur vond en ben zelf gaan kijken wat ik lekker vind.

Ben vooral gek op de Happy booddha en vind de nieuwe limited edition Yalda erg lekker. Heb van die laatste het bijbehorende luchtje al gekocht.

Heb net een cadeaubon van 100 euro besteed en het smaakt naar meer! Grote kans dat ik het luchtje nogmaals ga kopen omdat het een limited edition is.

Wat zijn jullie favorieten producten? Wil zelf nog kijken naar thee, bodycreme en handcreme.

Kopen jullie wel eens op marktplaats? Is er een kans dat er namaak tussen zit? (Los van dat vreemde blauwe setje dat jullie nu net bespreken)

En verkopen jullie wel eens op marktplaats? Is het interessant om te doen? Heb nog een volledig nieuwe cadeauset van Ritual of Sakura liggen en vind de geur niet lekker.
Zit eraan te denken om deze te verkopen, kan ik het geld gebruiken voor andere rituals producten haha.

Welke maat is je pakket? Ik heb namelijk een maat S pakket liggen van Dao, en dat is niet helemaal mijn geur. Misschien wil je ruilen?

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 13:22

Bol.com heeft Rituals aanbiedingen voor Singles day. Weer wat cadeaupakketten ingeslagen voor de komende periode :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 13:23

Oehhh bedankt voor het delen :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 16:01

Afbeelding
*\o/*

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:32

Afbeelding
Dit zijn de rituals dingen voor de klm business class. Een fijne face moisturider en lekkere (simpele) lip balm.