Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swah

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:27

Ja leuk om te zien!

Hier mag alles gewoon strakker, nou ja rug, kuiten en buik vallen mee haha. Ben ook niet zeker niet zwaar maar vind het veullll te flubbery allemaal, blegh! :P

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:31

Foto's lijken mij ook wel leuk en motiverend om te zien :) .

Merken degene die er al lang en consequent mee bezig zijn niet dat de eisen steeds verschuiven? Op een moment moet het natuurlijk wel goed genoeg zijn voor jezelf. Maar naarmate je fitter wordt zullen er altijd wel andere dingen komen die beter kunnen en die je dan gaan storen. Lijkt mij ook heel belangrijk dat je ook gewoon trots en tevreden met het resultaat moet zijn.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:32

Afbeelding

Rechts is van afgelopen juni dus ongeveer een halfjaartje geleden en links is van gister :)
Is niet veel, maar toch meer dan ik verwacht had! Op zo'n foto zie je het verschil veel meer dan wanneer ik elke dag in de spiegel kijk.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:37

Zo ik zie duidelijk verschil hoor Missy!! Gaaf!

Ik ga zaterdag weer een foto maken als ik Ripped heb afgerond. Verwacht er niet teveel van met al die feestdagen die ertussendoor gefietst zijn :+ Maar heb tot nu toe consequent foto's gemaakt dus voor over een paar maanden is het wel leuk denk ik om de (hopelijk!) verschillen te gaan zien :j Ik ben van mezelf nogal een schrielkipje, en na een ongeluk en bijna een jaar niks mogen doen qua sport was er weinig van mn spieren/strakheid over. Daar doe ik het nu vooral weer voor. Iets bredere armen/schouders, en weer een mooie strakke buik en kont. Echte probleemzone's heb ik niet. Nouja mn kont dan, daar kan ik me echt aan ergeren. Maar die lijkt al wat strakker weer te worden 8-) Is dat hupsen toch nog ergens goed voor *\o/*

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:38

Ja, je ziet echt het verschil goed hoor! Idd strakker enzo!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:19

Wauw! Mooi resultaat missy!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:31

Jeetje Missy! Wat zie jij er strak uit! :oo
You go!

Ik wil echt een sixpack en van die mooi gedefinieerde (zegt men dat zo?) armen :o Maar met elk klein beetje vooruitgang ben ik echt heel blij.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:05

Hihi wat een mooie complimentjes! Dank jullie wel :o
Er zit nog wel steeds een buikje maar dat zie ik misschien van bovenaf meer dan dat je dat op een foto ziet. Ik heb net een uur total workout gedaan, niet van Jillian maar de plaatselijke sportschool. Eerst een aantal zumba nummers, daarna wat tai bo en vervolgens been en buikspier oefeningen.. Denk wel dat ik dat morgen ga voelen :)) Dat is in periodes van 8 weken dus ik wil over 8 weken weer een foto maken om te zien of er dan weer verschil in zit :) Verder goed op blijven letten dat ik niet teveel snoep etc.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:42

Goed hoor! Je ziet bij jou echt goed dat je strakker wordt! En je bent al niet dik, dus niet focussen op de kilo's, maar op de vorm! Goede motivatie om zelf ook wat foto's te nemen (mij gaat het ook echt om de vorm). Top!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:44

Je ziet inderdaad goed verschil! lekker hoor. Veel meer zandloper vorm in je taille en dat V-tje net erboven. Mooi hoor

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:38

Ik ben vandaag begonnen met de shred level 1 :)
Het viel nogal mee vond ik, hopelijk niet te veel spierpijn zodat ik het volhoud
Ik heb het topic niet doorgelezen, maar ik begrijp dat enkel level 1 gratis op youtube staat?
Hoe doen jullie het met de volgende levels? Of 30 dagen level 1 houden?

Op de foto's hierboven zie ik iig een groot verschil :)

Edit: ik heb ze toch gevonden op YT dus vergeet mijn post :P

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:51

Wauw Missy_, ik zie echt duidelijk verschil!

Ik wil stiekem ook voor een sixpack gaan eigenlijk, maar volgens mij is dat zo lastig bij meisjes.
Als ik mijn buikspieren aanspan begin ik volgens mij al wel iets van 'lijntjes' te zien, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn. Ik heb helaas geen foto genomen voor ik begon, maar ik ga morgen iig een foto maken! Ben nog niet zo lang bezig, dus dat moet nog wel kunnen. Morgen aan level 3 van de shred beginnen (even 2 dagen pauze gehad i.v.m. allerlei omstandigheden).

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:57

Ja dat foto's maken lijkt me ook wel wat, ga ik ook doen. Kan hier alleen niet echt want heb geen grote spiegel.

Vandaag weer Ripped 2 en Abs dag 11! Die Ab challenge vind ik wel een aanrader om er ff bij te doen.

Alleen de afgelopen dagen ook vreselijk lopen snacken, snoepen en feestjes met wijntjes dus dan schiet het niet echt op natuurlijk. :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:01

De ab challenge bedoel je dat schema genoemd in het ab challenge topic? Doe je dat gelijk erachteraan?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:03

Ja die ja. Ervoor meestal! Die heeft trouwens om de 3 dagen een rustdag.

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:46

Hmm. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Is dat intensief? Goed te combineren als je al bijna elke dag sport en veel fietst etc?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:58

Gewoon ervoor gaan Kameleon! We hebben alle tijd toch om ons doel na te streven *\o/*

Edit: Foto's zijn zooo de moeite! Ik zie sinds Ripped maar heel traag de cm's veranderen, en mijn gewicht is ook stabiel. Maar op de foto's zie je wel een groot verschil. Heel motiverend, want had ik me enkel gebaseerd op de weegschaal, had ik al lang de handdoek in de ring gegooid. Mede door die foto's heb ik eindelijk de weegschaal los kunnen laten. Uiteindelijk gaat het er om dat je gezond leeft en je goed in je vel voelt, en als je dat doet, zie je er alsmaar beter uit :)

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:03

Dat geeft me weer een motivatieboost, Bhriseis. Thanks!
Morgen direct een foto maken (en even wegen, kan alleen op zaterdag bij mijn ouders thuis, heb zelf geen weegschaal haha). Al verwacht ik weinig verandering in gewicht (is ook niet mijn doel).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:18

Ik wil no way foto's van nu, dat gaat mijn zelfbeeld niet ten goede komen... dus van mij geen voor en na foto's...

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:25

Waarom niet, F_Orumster? Je hoeft ze echt niet te posten hoor. Maar misschien wel leuk voor jezelf om te zien hoeveel je vooruit bent gegaan over een maand/2 maand/half jaar etc?

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:28

Ik hou dit topic even in de gaten. Met al die handige filmpjes erbij, kan ik weer trainen.. wil er weer strak uitzien voor de zomer. :)
Knap van de mensen die al veel veranderd zijn, en wat knap dat de meeste zo vroeg kunnen opstaan om te sporten voor het werk.. Doe het jullie niet na! :O hihi

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:34

F_Orumster schreef:
Ik wil no way foto's van nu, dat gaat mijn zelfbeeld niet ten goede komen... dus van mij geen voor en na foto's...

Dan zou ik het JUIST doen :j maak de foto, sla m ergens op in een mapje op je pc en tover m pas weer na 3 maanden fanatiek hupsen met Jillian tevoorschijn. Moet je eens zien hoe blij je daar van gaat worden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:53

Eliine schreef:
F_Orumster schreef:

Dan zou ik het JUIST doen :j maak de foto, sla m ergens op in een mapje op je pc en tover m pas weer na 3 maanden fanatiek hupsen met Jillian tevoorschijn. Moet je eens zien hoe blij je daar van gaat worden.

Precies! Je kan er al je motivatie uitputten, en nadien keitrots op jezelf zijn als je het lichaam ziet waar je zo hard voor gewerkt hebt! *\o/*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:16

Het is te confronterend. Heb daarnaast eetstoornis bijna onder controle dus doe het liever niet. Ook als ik weer slanker ben, schaam ik me nog voor dikkere perioden, dat ik het zover laat komen zeg maar :)

Ff 2 vraagjes.
De pushups blijven zwaar. Voel ze vooral in de buik, terwijl ik ze in de armen verwachtte. Dit was nu lvl 1 #6. Hoe lang duurde dat bij jullie? Of doe ik iets verkeerd? Doe ze nog vanaf de knie, de makkelijke versie.
Andere vraag, mijn knieën blijven erg kraken, klinkt maar vreemd... zal mn dok maar even bellen denk ik? Doet geen pijn maar zal dat niet komen?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:42

Pushups blijven bij mij altijd zwaar, ook na een het afronden van Ripped. Ik doe ze dan ook nog altijd om mn knieën, heb het idee fysiek niet in staat te zijn ze fatsoenlijk uit te voeren xD dat je ze heel goed ij je buikspieren voelt, dat kan kloppen. Pushups zijn niet alleen armen maar - wanneer 'normaal' uitgevoerd - ook benen, billen, rug en buikspieren. Aangezien je de oefening nu op je knieën doet, niet of vele malen minder in je benen en billen, naar omdat je ze wel voelt heb je iig de goede uitvoering te pakken, dus ga zo door!!

Over je knie kan ik niks zeggen, daar weet ik niks van :)