Hier mag alles gewoon strakker, nou ja rug, kuiten en buik vallen mee haha. Ben ook niet zeker niet zwaar maar vind het veullll te flubbery allemaal, blegh!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Maar heb tot nu toe consequent foto's gemaakt dus voor over een paar maanden is het wel leuk denk ik om de (hopelijk!) verschillen te gaan zien
Ik ben van mezelf nogal een schrielkipje, en na een ongeluk en bijna een jaar niks mogen doen qua sport was er weinig van mn spieren/strakheid over. Daar doe ik het nu vooral weer voor. Iets bredere armen/schouders, en weer een mooie strakke buik en kont. Echte probleemzone's heb ik niet. Nouja mn kont dan, daar kan ik me echt aan ergeren. Maar die lijkt al wat strakker weer te worden
Is dat hupsen toch nog ergens goed voor

Maar met elk klein beetje vooruitgang ben ik echt heel blij.
Dat is in periodes van 8 weken dus ik wil over 8 weken weer een foto maken om te zien of er dan weer verschil in zit
Verder goed op blijven letten dat ik niet teveel snoep etc. 

hihi F_Orumster schreef:Ik wil no way foto's van nu, dat gaat mijn zelfbeeld niet ten goede komen... dus van mij geen voor en na foto's...
maak de foto, sla m ergens op in een mapje op je pc en tover m pas weer na 3 maanden fanatiek hupsen met Jillian tevoorschijn. Moet je eens zien hoe blij je daar van gaat worden. Eliine schreef:F_Orumster schreef:Ik wil no way foto's van nu, dat gaat mijn zelfbeeld niet ten goede komen... dus van mij geen voor en na foto's...
Dan zou ik het JUIST doenmaak de foto, sla m ergens op in een mapje op je pc en tover m pas weer na 3 maanden fanatiek hupsen met Jillian tevoorschijn. Moet je eens zien hoe blij je daar van gaat worden.