Zag laatst iemand voorbij komen die t wel fijne nagellak vond, vandaar dat ik het vermelde
Anoniem
Geplaatst: 26-08-13 09:17
Safari... nog niet als ik geld toe krijg!
Niet helemaal mijn kleur, maar staat je wel goed. Wat zijn je nagels alleen ongelijk van lengte, ben ik niet van jou gewend...
Mijn nail art poging:
En voor de volledige post en mijn nail art failure part 2: Stippen!
xDon
Geplaatst: 26-08-13 09:51
AnneXxX schreef:
Ein-de-lijk is mijn 1e bluesky bestelling een feit. Of eigenlijk gelijk 2. Bij marianails en nagelstudijo. Iemand ervaring met deze webshops? hoop toch wel dat ze er morgen zijn namelijk
Ik plaats vaak mijn bestellingen bij nagelstudijo en heb fijne ervaringen hiermee.
LadyMadonna
Geplaatst: 26-08-13 12:03
Mijn nagels bedoel je anc? Tja, er zijn er twee gesneuveld en vind het zonde om de rest ook te kortwieken, dus moet maar even door bijten
Vind je nail art heel leuk
Nou, op naar de groothandel, even m'n bon op maken benieuwd of ik me in kan houden
Dat kleintje vooraan? Die staat een beetje rond idd. Is ook olie. 4 lakjes voor mezelf (2x crystal color, blauwe kinetics, en soort magenta sand kinetics. Jolly jewels voor de shop, olie voor de shop, polijstblok op bestelling, handlotion (kinetics) op bestelling (ook shop dus), pot moisturaiser voor de manicure behandelingen, potje om gel in te mengen, en 3 Konad lakjes
Hahaha nee Stef, dat is idd niet jezelf inhouden . Welke nummer is die eerste JJ? Had een superleuke bij enchantra zien staan (dat had ik hier toen gevraagd of ze de collectie hadden aangevuld?) maar durfde m neit te kopen omdat ik de JJ's die ik heb echt zooooo mega vond tegenvallen.
Die taurus ook, maar om een of andere reden draag ik eigenlijk nooit groen?
Yv_
Geplaatst: 27-08-13 17:01
Ik had echt een gloeiende hekel aan groen, Stef. Totdat ik Dirty Sexy Money van Misa had gezien én Go Deeper van Orly. Nu is tealkleurige lak echt favoriet, maar heel stiekum draag ik steeds meer groen (Running in Cirlces, neongroen van Girly Bits etc).
Skess vroeg in het andere topic trouwens wat het verschil met Taurus en Go Deeper was, misschien leuk om hier ook te laten zien. Totaal andere tinten dus .
Je bent echt knap vooruit gegaan Stef!
Hmm nee dan ben ik blij dat ik die rode heb laten staan