Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:44

Hey deepfried pizza is best lekker hoor :)) Gezond is het niet, maar de 'chippies' hier zijn beter dan de snackbars in NL. De highlands van Schotland zijn echt bizar mooi, als je van reizen houdt moet je daar zeker heen, muggen of niet :D

Ik moet vandaag denk ik weer overslaan, aanhoudende koppijn -O- Wellicht dat ik nu gewoon doe wanneer het kan en ik na mijn hoofdpijnperiode weer opnieuw begin aan level 2. Ik heb nu al 3 van de 8 dagen overgeslagen.

Donatello86

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:54

Wat een ellende, net dag 2 gedaan, en ik kan gewoon niet meer van de bank afkomen :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:55

Winged schreef:
Ik ben meer vezels gaan eten, dus het ritje naar de wc gaat ook beter. Misschien is dat ook een reden dat er wat vanaf is :) Merk trouwens vooral verschil in mijn benen en rug. Mijn buik/heupen moeten nog steeds.

Ik merk ook verschil in m'n rug, maar bijna niets in m'n benen. Bij mij is het vooral buik en rugspekjes :D
Met m'n benen ben ik trouwens al tevreden, die mogen wel strakker worden, maar echt dunner hoeft van mij niet.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:56

Killyenn schreef:
Hey deepfried pizza is best lekker hoor :)) Gezond is het niet, maar de 'chippies' hier zijn beter dan de snackbars in NL. De highlands van Schotland zijn echt bizar mooi, als je van reizen houdt moet je daar zeker heen, muggen of niet :D

Ik moet vandaag denk ik weer overslaan, aanhoudende koppijn -O- Wellicht dat ik nu gewoon doe wanneer het kan en ik na mijn hoofdpijnperiode weer opnieuw begin aan level 2. Ik heb nu al 3 van de 8 dagen overgeslagen.

Ik was in Amerika heel erg nieuwsgierig naar de deepfried mac&cheese. Gewoon, omdat het ultra ranzig klonk. En ik had gelijk :')

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:57

Donatello86 schreef:
Wat een ellende, net dag 2 gedaan, en ik kan gewoon niet meer van de bank afkomen :D

Gelukkig ben ik dus niet de enige. :+
Ik ga zometeen mn hond uitlaten en ik loop als een pinguin. :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:58

Sall schreef:
Loesss schreef:
Ik had serieus nooit gedacht dat ik net als die before/afters ook zoveel resultaat kon behalen!

Wooow 3 kg!! ik krig er geen gram af...

ik ook niet.
Kom alleen maar aan... -O-

Zijn jullie al slank? Ik ben zelf nu 3,5kg kwijt en dat had ik totaal niet verwacht. Maar als je al weinig vetjes hebt kan er natuurlijk ook niets af :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:09

Sall schreef:
Loesss schreef:
Ik had serieus nooit gedacht dat ik net als die before/afters ook zoveel resultaat kon behalen!

Wooow 3 kg!! ik krig er geen gram af...

ik ook niet.
Kom alleen maar aan... -O-

Zijn jullie al slank? Ik ben zelf nu 3,5kg kwijt en dat had ik totaal niet verwacht. Maar als je al weinig vetjes hebt kan er natuurlijk ook niets af :)[/quote]

Dat is waar. Ik heb alleen niet echt weinig vetjes. En ben voorheen ook al afgevallen tot 55 en snap niet goed waarom het nu niet meer lukt.

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:10

Wow wat een resultaten weer zeg! En motiverende foto's ook van verschillende meiden!

Ik heb net dag 15 gedaan en de 2e dag dat ik er een stukje (20 min.) yoga achteraan plak.
Op dag 1 van level 2 heb ik me opgemeten en na dag 30 doe ik dit weer. Vind level 2 wel
zwaar hoor.. }> ben er nu al een beetje op uitgekeken...

Ben nog niet echt afgevallen (kwam juist eerst alleen maar aan) en merk ook niet zoveel qua spier/vet. Beetje demotiverend,
want ik sport ontzettend veel momenteel (heb al heel wat afgeschaatst) en ik eet ook
100 keer gezonder dan normaal. Maar... we gaan gewoon door!! :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:12

Dan kan het aan jullie eetpatroon liggen :) Kwa afvallen is je eetpatroon echt 80% van het verhaal.

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:15

Heb je tips phormicola? Vergeleken met een maand geleden heb ik al zooooveel aan m'n eetpatroon veranderd... (en ik at ongelooflijk fout... dat ik nog geen tonnetje ben..)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:18

phormicola schreef:
Dan kan het aan jullie eetpatroon liggen :) Kwa afvallen is je eetpatroon echt 80% van het verhaal.

Helaas bij mij niet het geval.

Ik heb namelijk eerlijk gezegd een nogal netjes eetpatroon. Heb er nu nog schepje bovenop gedaan (of meer een schepje eraf) en helaassss.... Ik vrees dat het bij mij ook enigzins in medicijngebruik zit (houd er vocht door vast)....

Maar dan nog, zou je denken dat het zou moeten kunnen.

Ben bovendien al 20 kg afgevalllen, dus aan mijn eetpatroon kan het niet zo liggen geloof ik.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:21

Maar als je te weinig eet val je ook niet af. Je zegt nl dat je er nog een schepje vanaf hebt gedaan? Misschien ligt het dus toch daar aan.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:23

_Sim_ schreef:
Maar als je te weinig eet val je ook niet af. Je zegt nl dat je er nog een schepje vanaf hebt gedaan? Misschien ligt het dus toch daar aan.

Daar denk ik ook weleens aan ja. Maar het is niet zo dat ik heel weinig eet en neem ook regelmatig toch nog wat lekkers. Dus ik vind het toch wel wat vreemd hoor.

Daarnaast heb ik laatste maanden van 2012 stuk slechter gegeten, dan kom ik ook niet aan. Nu eet ik weer super goed en val ik ook niet af. Raaar!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:26

Dat is dan wel beetje apart. Misschien zit je dan nu op een voor jou goed gewicht? Of je staat even stil en ga je over een paar weken wel weer gestaag gewicht verliezen.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:27

Daar ga ik ook voor Sim! De aanhouder wint :)!

Ik voelde me bij 55 gewoon echt fantastisch, daarom wil ik dat gewoon weer erg graag. En ik weet dat het kan!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:28

Waar zit je nu op dan?

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:28

Marjolein29 schreef:
Donatello86 schreef:

Gelukkig ben ik dus niet de enige. :+
Ik ga zometeen mn hond uitlaten en ik loop als een pinguin. :')

Hahhaha en de trap op gaat wel, maar de trap af pfff dan lijkt ik wel een kreupele bejaarde _O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:32

Winged schreef:
HK gaat steeds meer over iets anders. Misschien een extra praattopic erbij? Wat er exact offtopic is weet ik ook niet, volgens mij is voeding namelijk wel een belangrijk onderdeel van sport.

Stand van zaken na Shred 2 level 3:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1394_n.jpg

Zo te zien mag er nog steeds wat van de heupen af :P

Netjes!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:33

Loesss schreef:
Jiehaa net mijn centimeters van vanochtend dag 15, vergeleken met dag 5 (was eerste meting)
17 cm eraf! Vooral mijn taille en over navel!

Omtrek arm: L 25,5 / R26  -1 / -0,5
Omtrek bovenbeen: L 54 R 55  -1 / -0,5
Omtrek taille: 64,5  -2,5
Omtrek knie: L 33 R 34  -1 / -1
Omtrek kuit: L34 R 34  -1 / -0,5
Omtrek buik: 83,5  -2,5
Omtrek over navel: 71  -4
Omtrek heupen: 94  -1,5

Toppertje! We hebben ook nog bijna dezelfde maten ook. Terwijl ik jou altijd veel dunner vind ogen. Keep on the good work!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:34

Nou, als voorbeeld: ik val niet af als ik alleen maar gezond eet en niets afweeg. Ik heb van nature namelijk ALTIJD honger. Ik kan op m'n gemakje 4000 kcal per dag aan supergezond voedsel wegwerken bijvoorbeeld. Het is gezond, maar helaas kom je daar óók van aan.

Het is handig als je weet hoeveel je moet eten om op je huidige gewicht te blijven. Bij mij is dat om en nabij de 2600kcal per dag.
Ik eet nu tussen de 1700kcal en 2200 kcal per dag, afhankelijk van hoeveel ik op zo'n dag doe. Ik zorg ervoor dat de verhoudingen koolhydraten/vetten/eiwitten picobello in orde zijn voor mijn lichaam en dat ik geen troep eet. Eens in de zoveel tijd organiseer ik een dagje dat ik 2600kcal of meer eet om m'n verbranding op peil te houden. Ik eet trouwens ook geen dierlijke producten meer, maar dat heeft meer met m'n smaakveranderig te maken.

Ik zeg niet dat jullie dit ook moeten doen, maar het werkt wel :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:35

Ik kom amper aan de 2000 kcal volgens mij als ik de eetmeter moet geloven tenminste ik vind het zo moeilijk om kcal binnen te krijgen omdat ik zo gezond eet :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:36

Ik eet ook gezond, veel fruit, groente, vezels e.d. maar misschien wel wat te weinig calorieën. Ik ben natuurlijk al veel afgevallen en ook nooit minder gewogen dan nu (68 kg) dus ik denk dat mn lichaam het 'goed' vindt zo. Dus ik doe de weegschaal de deur uit (figuurlijk dan) en ga vooral veel sporten!

Voor mij is op gewicht blijven ong 2500 kcal per dag. Ik eet ongeveer de helft. Dit is voor mij veel omdat ik tijden onder de 1000 kcal zat (ES). Ik probeer het nu ook weer steeds meer op te bouwen. Waarschijnlijk val ik daardoor ook niet meer af.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:39

CCCCC schreef:
Ik eet ook gezond, veel fruit, groente, vezels e.d. maar misschien wel wat te weinig calorieën. Ik ben natuurlijk al veel afgevallen en ook nooit minder gewogen dan nu (68 kg) dus ik denk dat mn lichaam het 'goed' vindt zo. Dus ik doe de weegschaal de deur uit (figuurlijk dan) en ga vooral veel sporten!

Voor mij is op gewicht blijven ong 2500 kcal per dag. Ik eet ongeveer de helft. Dit is voor mij veel omdat ik tijden onder de 1000 kcal zat (ES). Ik probeer het nu ook weer steeds meer op te bouwen. Waarschijnlijk val ik daardoor ook niet meer af.

Ik zou het voor jou wel een goed idee vinden om eens een weekje 2500kcal per dag te gaan eten. Dan gaat je verbranding weer werken (klinkt alsof je die om zeep hebt geholpen) en dan kun je per dag 2000kcal eten en waarschijnlijk gewoon weer afvallen :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:40

Fiffill schreef:
Ik kom amper aan de 2000 kcal volgens mij als ik de eetmeter moet geloven tenminste ik vind het zo moeilijk om kcal binnen te krijgen omdat ik zo gezond eet :=

Als je 10 sneetjes brood eet ben je al goed opweg naar 2000 kcal hoor :)) Vul je wel alles in? Elk druppeltje olijfolie, etc. Als je nooit je voedsel afweegt is de Eetmeter trouwens niet betrouwbaar. Ik weet uit ervaring dat de meeste mensen bijvoorbeeld veel meer op hun brood smeren dan dat ze op de eetmeter invullen :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:42

CCCCC schreef:
Loesss schreef:
Jiehaa net mijn centimeters van vanochtend dag 15, vergeleken met dag 5 (was eerste meting)
17 cm eraf! Vooral mijn taille en over navel!

Omtrek arm: L 25,5 / R26  -1 / -0,5
Omtrek bovenbeen: L 54 R 55  -1 / -0,5
Omtrek taille: 64,5  -2,5
Omtrek knie: L 33 R 34  -1 / -1
Omtrek kuit: L34 R 34  -1 / -0,5
Omtrek buik: 83,5  -2,5
Omtrek over navel: 71  -4
Omtrek heupen: 94  -1,5

Toppertje! We hebben ook nog bijna dezelfde maten ook. Terwijl ik jou altijd veel dunner vind ogen. Keep on the good work!

Hahha en ik vind jou dunner ogen! Erg he :)?

Als ik niet lijn eet ik rond de 1800 kcal. Daarmee blijf ik op gewicht. Nu tussen de 1200-1400 kcal en val ik ook niks af.... Maar heb me er nogal veel in verdiept toen ik nog op sportschool werkte. Als in: ik ben niet onbezonnen of naief hierin. Alleen loop ik nu wel beetje tegen muur op.