verder in de winter niks extra eigenlijk.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zitten door het hele land, weet uit m'n hoofd Amsterdam en Utrecht maar ik geloof dat er in bijna alle steden met een winkelcentrum wel een Lush zit
Ik gebruik altijd hun makeup remover, zo'n gele. 
Ik kijk altijd even op www.beautypedia.com als ik een huidverzorgingproduct wil kopen. Maar ik zou me niet helemaal op de reviews vast pinnen, want soms vindt ze bijv de formule wel goed en is het enige nadeel dat het product in een potje zit en dan krijgt het een average, en soms is het product opzich wel goed en zit het in een potje en krijgt het wel een good.

nek/kaak/hoofd geen verschil in kleur (hij is iets lichter dan MAC NC15) Hij bleef vandaag de hele dag goed zitten. Nu nog hopen dat mijn huid hem ook lief blijft vinden. De Nars blush in Amour is ook erg mooi. Alleen iets donkerder dan ik had verwacht (foto's op internet kloppen niet) Schrok eventjes toen ik hem open maakte maar toen ik hem op deed en uit had geblend
Hij is veel gepigmenteerder dan Deep Throat.
! Ik gebruik hem altijd voor mijn onderwimpers en ik vind het een heel fijne mascara. Hij scheid de wimpers heel mooi en zonder klonters. De enige mascara die ik zelf (persoonlijk) nog fijner vind is de colossal volum express mascara (de gele) maargoed, daar zijn de meningen over verdeeld
de haartjes van de colossal volum express zijn zachter waardoor ik dichter bij mijn wimperaanzet kan komen, dat mis ik wel eens bij de one by one..
Moest er wel erg aan wennen en gebruikte hem in het begin alleen over een andere mascara heen maar nu hoeft dat niet meer. 2 laagjes en hij is perfect! Gebruik nu alleen een van Dior die ik net iets fijner vind. Die houd de krul ook beter in mijn wimpers. Maar de colossal ligt hier ook nog als BU. 
Dacht ik neem ze voor die prijs eens mee en ze zijn súper fijn. Zelfde geldt voor de blushes. Heb er 2 van H&M en ze zijn meeeega gepigmenteerd en hele leuke kleurtjes