Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:31

Oh dat wist ik niet! Ik heb wel in de zomer van biodermal zo een voor op je gezicht :) verder in de winter niks extra eigenlijk..

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:35

O sorry dan begreep ik je verkeerd, maar kan me da goed voorstellen :D
Ik ben in nl nog nooit verband in de winter maar gelukkig zit t er wel ingebakken bij me :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:02

even terugkomend op die SPF, laatst bij de rekenkamer was er een aflevering over waarom zonnebrand zo duur is. erg interessant om te zien en het blijkt ook dat je ontzettend veel moet smeren wil je aan die bepaalde SPF komen. Ze hadden uiteindelijk berekend dat je zo'n 36 ml per smeerbeurt nodig hebt (voor je hele lichaam dan) en je elke twee uur opnieuw moet insmeren. hierbij is het belangrijk dat je niet te veel uitsmeert, je moet eigenlijk een witte waas hebben en dat helemaal laten intrekken. Best bizar eigenlijk. voor de liefhebber die het nog eens wil zien: http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/se ... 13-06-2013

ik heb laatst Buche de noël van Lush gekocht, een gezichtsreiniger. Wat een goddelijkheid, ik hou ervan! Wel prijzig, maar wel heel erg fijn!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:12

Waar is Lush eigenlijk verkrijgbaar? Heeft iemand hier toevallig ervaringen met de Shiseido Pureness Mattifying Moisturizer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:17

Lush is in de Lush winkels verkrijgbaar :P Zitten door het hele land, weet uit m'n hoofd Amsterdam en Utrecht maar ik geloof dat er in bijna alle steden met een winkelcentrum wel een Lush zit

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:21

Nou lang niet in alle steden. In het oosten niet echt. Ik was toevallig een weekend naar Maastricht en daar zit er ook een.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:33

Eindhoven en Tilburg noet, Den Bosch wel :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:20

In het noorden ook niet. :n Ik gebruik altijd hun makeup remover, zo'n gele. :D
Bunga: Met die moisturizer niet, maar wel met de tonic uit die lijn. Is opzich wel fijn, maar zie er niet echt verschil van. :') Ik kijk altijd even op www.beautypedia.com als ik een huidverzorgingproduct wil kopen. Maar ik zou me niet helemaal op de reviews vast pinnen, want soms vindt ze bijv de formule wel goed en is het enige nadeel dat het product in een potje zit en dan krijgt het een average, en soms is het product opzich wel goed en zit het in een potje en krijgt het wel een good.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:38

Ik maak angels on bare skin nu zelf ideaal scheelt me een hoop geld :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:55

heel vriendelijk mailtje terug gehad of ik foto's van de beschadigingen wil sturen :)

ben onwijs blij met de palletjes, maar wel ff wennen, ben niet zoveel pigment gewent

http://imageshack.com/i/gh6p30p

ik ga hier echt weer wat actiever meelezen, wat geeft een nieuwe aankoop toch veel motivatie om je weer helemaal op te tutten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:59

Fijn hé! Ik ben echt verliefd op m'n sleek palletje

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:01

ook een fijn formaatje om mee te nemen!!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:11

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:24

Mooi look weer, Suus!

Ik ben op zoek naar een mooie kleur brons oogschaduw. Iemand een tip? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:56

pigment of vaste oogschaduw?
Heb zat mooie bronskleuren in paletten (Sleek Monaco heeft voor mij de ultieme brons) maar los en gepressed heb ik ze volgens mij niet :=
Thanks voor je compliment

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:26

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:41

Lush zit ook niet in Friesland..

Suus, mooie look! Ga je ook FOTD foto's plaatsen of hou je het bij oog looks?

Gianti, mooie look welke heb je gekocht?

Mijn pakketje van de Sephora uit Frankrijk is ook aan gekomen. De foundation is precies de goeie kleur. Heb zelfs nog nooit eerder zo'n goeie match gehad :oo nek/kaak/hoofd geen verschil in kleur (hij is iets lichter dan MAC NC15) Hij bleef vandaag de hele dag goed zitten. Nu nog hopen dat mijn huid hem ook lief blijft vinden. De Nars blush in Amour is ook erg mooi. Alleen iets donkerder dan ik had verwacht (foto's op internet kloppen niet) Schrok eventjes toen ik hem open maakte maar toen ik hem op deed en uit had geblend <3 Hij is veel gepigmenteerder dan Deep Throat.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:44

Mijn mascara is op en een vriendin van mijn raadde me de Maybelline - One by one aan. Ik heb er beste goede reviews over gelezen en nu is 'ie met korting (hij kost nu 9 euro) bij Kruidvat dus ik wil hem eigenlijk gaan halen.
Heeft iemand ervaring hiermee? :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:48

Ik :)! Ik gebruik hem altijd voor mijn onderwimpers en ik vind het een heel fijne mascara. Hij scheid de wimpers heel mooi en zonder klonters. De enige mascara die ik zelf (persoonlijk) nog fijner vind is de colossal volum express mascara (de gele) maargoed, daar zijn de meningen over verdeeld :) de haartjes van de colossal volum express zijn zachter waardoor ik dichter bij mijn wimperaanzet kan komen, dat mis ik wel eens bij de one by one..

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:52

Oke, heel erg bedankt! Ik zal morgen nog wel even kijken als ik voor het schap sta :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:59

Ik gebruik se roze mascara van essence, weet zo ff niet welke maar die is zo fijn! En zeker voor die prijs.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:29

De gele colossal is ook mijn favoriete drogisterij mascara :j Moest er wel erg aan wennen en gebruikte hem in het begin alleen over een andere mascara heen maar nu hoeft dat niet meer. 2 laagjes en hij is perfect! Gebruik nu alleen een van Dior die ik net iets fijner vind. Die houd de krul ook beter in mijn wimpers. Maar de colossal ligt hier ook nog als BU.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 09:57

Ik ben ook gek op de collossal :j

Geen idee of er ook fotd komen, het valt al pittig tegen om m'n oog er goed op te krijgen.
Staat wel een nailart tutorial klaar wn. Een elf review

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:57

Ik ken die van maybelline wel, vond m helemaal niks. Ik gebruik al jaren de sensitive eye mascara van bourjois. Kom ik iedere keer bij terug. Heb bobbi brown, toofaced, Chanel, essence, maybelline en Rimmel gebruikt. Maar die deden echt onder voor die van bourjois.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 15:49

Ik gebruik 2 mascara's van de H&M := Dacht ik neem ze voor die prijs eens mee en ze zijn súper fijn. Zelfde geldt voor de blushes. Heb er 2 van H&M en ze zijn meeeega gepigmenteerd en hele leuke kleurtjes