Dat is altijd een goeie motivatie zoiets

Negerzoen: je naam is wel niet bevorderlijk voor een dieettopic, maar dat probleem heb ik zelf ook
Welkom!Leuk dat je ook aan hardlopen doet, ikzelf namelijk ook via een vereniging.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Omdat het maar een weekje is zul je er echt niet zo véél van afvallen, dus dan durf ik het wel aan om te kijken of er, en zo ja, hoe snel er "jojo-resultaat" komt.
Negerzoen schreef:Heb jij evengoed kunnen rennen met de kou van de afgelopen weken?
Ik ben gewoon naar training geweest. Deze duurden wel iets korter dan normaal (45 min ipv 90 min) maar waren ook wat intensiever zodat we het niet koud zouden krijgen. En het is idd een hele goede stok achter de deur zo'n verenging. Ik heb namelijk écht te weinig discipline om vanuit mezelf en alleen de deur uit te gaan om te lopen. Nu moet ik wel en loop ik veel meer dan dat ik ooit in mijn eentje zou volhouden, omdat een groep toch stimuleert. En ik merk ook nog eens gewichtsverlies en dat is natuurlijk helemaal top
Gelukkig komt de zomer er weer aan!
Ik ben alleen een diesel eerste klas (
) en moet over twee maanden 9km lopen tijdens de marathon van Rotterdam... Ik loop 1 of 2 keer in de week met een groepje van mijn werk en verder nog thuis
Duuk2011 schreef:Ik vind het nog best weinig eerlijk gezegd! Geen fruit of tussendoortjes erbij..
vanaaf ga ik wel nog naar de bios met vriendlief, maar nachos lijken me ook niet al te gezond
bovendien is het dan al middernacht! (is een nieuwe horrorfilm uit)
(In 4 weken ongeveer)
Dat ene broodje kan er nog wel bij en kopje soep is niet zo erg.... Dat is mijn grootste probleem. Op het moment dat ik afval heb ik het idee dat het werkt en dat dat ene dingetje nog wel kan. Maar dat ene snoepje of koekje is er nooit 1 maar worden er meer. Vanaf maandag gaan we er weer keihard tegenaan!