Zo hoppa wat een natuur daar he. Ik moet daar echt eens heen En wortel fijn dat goed ging met hond Van buur Ik was op werk net lil dus beetje in tuin gevoetbald met haar. Toen ging collega wandelen met bewoners en vroeg of lil mee mocht,altijd spannend. Kort houden bij andere honden is het devies haha Ik moest met andere bewoner naar huisarts, dus moest t ff loslaten. Was natuurlijk goed gegaan, geen hond tegen gekomen, ja dan gaat t top natuurlijk.
Zo mooi daar! Ik heb jullie een klein beetje verwaarloosd deze week we zaten een beetje in een rollercoaster. Twee weken terug pony in laten slapen en zoektocht naar een nieuwe. Gisteren moesten we er ook heen want er waren meer gegadigden, dus we hebben het gisteren definitief gemaakt deze knapperd komt volgende week bij ons op stal:
Hij heet Whisky en is een 6 jarige Haflinger ruin van 1.58. Pas 6 weken onder het zadel maar heel koel.
En ik heb gisteren genoten van de herfstkleuren. Zo ontzettend mooi.
Gaucho en Faringo, ik wil dus naar Madera nu Prachtige foto's Noordje, fijn dat de wandeling goed ging. SuzanH, Gefeliciteerd wat leuk! En mooie herfstwandeling.
Bootsiebob
Geplaatst: 25-10-24 10:39
Gefeliciteerd SusanH wat een knapperd! Mooie foto’s ook
En gaucho en Faringo dat ziet er avontuurlijk uit, prachtige natuur! Echt onwijs genieten van jullie foto’s
Gelukkig geen problemen voor Lil met de wandeling
Ik heb gisteren ook een kleine wandeling gemaakt Was heerlijk
Gaucho op zoek naar dolfijnen en walvissen wauw! Succes!
Lekker dit oktoberweer
Goof
Geplaatst: 25-10-24 16:01
Whisky! Welkom, hij is leuk zeg.
Mooie herfstkleuren, wat schijnt de zon lekker he. Ik ben vanmiddag ook nog even lekker buiten geweest met de honden. Ik wandel weer ietsjepietsje meer deze week, hoop dat dat doorzet en ik weer wat meer energie krijg.
Edit; en ja Faringo,, gezellig. Ik wil wel weer een keer wandelen in Oostvoorne met je