Mijn buik voelt zich duidelijk niet comfortabel met oliebollen, Airfryer snacks en Prosecco
Is ook wel heel anders vergeleken met wat ik normaal eet. Heb er wel ff van genoten, nu weer terug naar normaal. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Iedereen gelukkig Nieuwjaar, ik wens jullie veel gezondheid en positiviteit
Mijn buik voelt zich duidelijk niet comfortabel met oliebollen, Airfryer snacks en ProseccoIs ook wel heel anders vergeleken met wat ik normaal eet. Heb er wel ff van genoten, nu weer terug naar normaal.
.
. Zou bijna zeggen doe vaker zo een onrustige nacht.
Ik heb verder genoten van wat ander lekkers, maar geen extreme dingen. Heb gistermiddag nog een buitenritje gemaakt, maar er was toch meer vuurwerk dan ik had gedacht, dus vond t een tikje spannend....vandaag paardlief en mezelf een rustdagje gegeven....wel stalklusjes en stuk gelopen. T schilderen van de afgelopen dagen heeft er lichamelijk wel ingehakt. Vond het wel opvallend: ik zag net op TV alweer de eerste reclame voorbijkomen van een afval programma.