Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Was wel echt zweten maar goed vol te houden, net iets minder snelheid gemaakt dan ik normaal zou doen, ik droop helemaal maar was verder niet oververhit oid. Goed gedronken en achteraf een kopje bouillon, vond het wel prima zo
s1993 schreef:Greetje is die 100km weer die waarbij je telkens hetzelfde rondje moet lopen?
Noeps schreef:Welkom xxx! Misschien is het leuk om als tussenstap naar je halve, je eerst in te schrijven voor een 5K en een 10K? Zeker met de geschiedenis van je enkel zou ik echt met beleid opbouwen naar de halve. En een evenement, ook een kortere afstand, is vaak ook een goede stok achter de deur
.
. Was ook wel goed moe daarna, kon wel merken dat ik toch een tijd lang niet gesport heb.
.
.
Wel altijd gezellig met onze club: praten en lachen en plagen tijdens het lopen, zo gaat de tijd snel.
). 
. Nu even een weekendje weg en dan volgende week weer rustig aan verder!

. Ik heb de kersverse marathonkampioen eens opgezocht, en we blijken zelfs 6 gemeenschappelijke FB-vrienden te hebben.
(en mijn fb-vrienden zijn allemaal mensen die ik persoonlijk ken, niet dat ik iedereen op FB heb). Beetje puberale fanreactie, I know, maar vond het toch een leuke ontdekking.
. Even flink hard door het bos galopperen is extra speciaal als je je verder als een soort kreupele slak moet voortbewegen. Én ik kan me steeds vaker optrekken. Ik kom van 0, en kan er nu 5 met mijn handen de ene kant op en 3 met mijn handen de andere kant op.
.