[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 07:50

Bedankt allemaal :D

Mondy schreef:
Tessa gaaf ingekleurd !! Wordt t ook zo ? Waar twijfel je aan ?

Gewoon, zo'n beetje alles :') Maar vooral wat ik nou precies met de achtergrond wil doen, hoe die ingekleurd moet worden etc. :)

Ik zou nooooooit iets op mijn gezicht of nek/kaak willen. Handen vind ik heel erg tof, maar misschien moet ik daar maar even mee wachten, eerst een beetje een carrière opstarten. :') Ik wil idd ook gewoon alles kunnen bedekken, al is mijn sleeve iets groter uitgepakt dan dat ik eerst voor ogen had, wilde eerst een 3/4e. :+

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:09

@Supervixen, de eerste 2 fotos doen het niet bij mij -O-

Neee ik zou idd ook nooit iets op m'n gezicht willen. Binnenkant bovenarm vind ik wel tof :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:36

Ja ik zie het nu ook.. krijg het niet goed.

Ik zou geen tattoos op mijn handen, gezicht, nek en voeten willen.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:15

meisje_ schreef:
Ik ben aan het denken voor een nieuwe tattoo alweer :o
Een skull van een kat met rozen eromheen. Meisje van de shop heeft hem toen eens getekend maar nog niet verkocht. Ik twijfel alleen heel erg want dit is met kleur en ik heb nu die 3 kleinere gewoon zwart.

Dit zou ik graag willen ofja dit idee vind ik heel gaaf:
[ [url=m/eipO7Y.png]Afbeelding[/url] ]

Rond de 5 min :)
Deze persoon heeft de tattoo zonder oren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:58

Wie was het die een unalome had laten zetten? Ik heb wat vragen :)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:08

Dominique :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:17

Oohja! Ik zal d'r een pbtje sturen :) Maar er was ook iemand die hem op het borstbeen had gezet volgens mij, eigenlijk was ik daarnaar opzoek.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:25

Ik meld me ook :) ik heb er 3.

De eerste heb ik laten zetten op m'n voet:
Daarna op mijn " buik" het is de afdruk van mijn I geslapen herder.
En de laatste op mijn schouderblad.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:34

Ik zou niet zo snel inderdaad iets in m'n nek of op m'n handen laten zetten. Gezicht sowieso niet. Ik wil volgend jaar nog solliciteren voor een functie waar je geen zichtbare tattoo's mag hebben (onbewust zijn alle 3 mijn tattoo's totaal uit zicht :+ ) dus tot dan ga ik niks 'geks' nog even doen. Daarna wil ik eigenlijk m'n rechter onderarm laten doen, rechter onderbeen en m'n linkerschouder :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:55

Hand vind ik wel mooi. Die van Rihanna bijvoorbeeld :j Maar dan zit je idd met werk, dus zou het zelf nooit doen. Plus ze vervagen zo snel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:02

Ja onderbeen! Tof! :j

Op mijn kuit iets.

Hand zou ik nooit doen persoonlijk

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:21

ik zou echt geen tattoos op mijn hoofd of nek willen.

wat ik mij af vraag is hoe reageerde jullie familie/vrienden en anders personen toen jullie begonnen met de tattoos ?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:33

maatje987 schreef:
ik zou echt geen tattoos op mijn hoofd of nek willen.

wat ik mij af vraag is hoe reageerde jullie familie/vrienden en anders personen toen jullie begonnen met de tattoos ?

Eén familielid dacht dat het een plakplaatje was. Toen hij er een maand later nog stond besefte ze pas dat hij echt was :+ En de meesten zeggen dat ze me er het type niet voor vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:35

Ik heb mijn eerste (en tot nu toe enige :)) ) tattoo in Thailand laten zetten tegelijk met mijn vriend. Die vond het dus echt heel tof! Mijn ouders zijn beste anti-tattoo en vonden het niet zo'n puik idee. Toen ie er eenmaal zat vonden ze hem toch wel mooi. Soort van. :')

Verdere familie en vrienden vonden hem ook gaaf!

Toen ik op die stoel lag heb ik gezworen nooit meer een tattoo te willen omdat het zo'n zeer deed, maar ehm ja ben toch van gedachte verandert inmiddels. :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:39

ik vind wel erg leuk om te lezen. ik ben vooral benieuwd naar hoe mijn oma gaat reageren :D

niemand weet het ook dat ik het wil doen buiten mijn ouders dan die weten het allebei
die zeggen ook van tis jou lichaam. voorderest laat ik hun wel zien wat ik wil

_Dominique : ik wil der nu al meer en heb er nog geen een :o zal tegen de tijd dat ik iets heb wel heel anders praten maar geheid dat ik er daarna nog meer wil

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:42

mijn moeder is geen fan, maar elke keer vind ze, ze toch wel weer mooi :D zo mooi dat met de laatste ze zelf ook langzaam begint te twijfelen haha

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:43

haha ik zie mijn moeder niet snel met een tattoo lopen aar die mag dat sowieso niet in verband met enorm veel allergien en mijn vader al helemaal niet.

Tycho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:57

_Dominique schreef:
Ik heb mijn eerste (en tot nu toe enige :)) ) tattoo in Thailand laten zetten tegelijk met mijn vriend. Die vond het dus echt heel tof! Mijn ouders zijn beste anti-tattoo en vonden het niet zo'n puik idee. Toen ie er eenmaal zat vonden ze hem toch wel mooi. Soort van. :')

Verdere familie en vrienden vonden hem ook gaaf!

Toen ik op die stoel lag heb ik gezworen nooit meer een tattoo te willen omdat het zo'n zeer deed, maar ehm ja ben toch van gedachte verandert inmiddels. :')

Ik heb even wat opgezocht voor je, eerste pagina raak trouwens. Thailand en tattoo leek me qua gezondheid niet de beste keuze namelijk. zie volgende pagina. http://www.thailandblog.nl/column/tattoo-mak-mak/

Wil je graag een tatoeage, waarom laat je die dan niet in farangland zetten? Toch wat meer hygiënische omstandigheden. Een nieuw setje naalden zegt niet alles. De rest van de apparatuur moet ook gesteriliseerd worden. En dan hebben we het nog niet over ‘verboden’ stoffen in de inkt. In Thailand zijn er geen regels dus daar kunnen ze desnoods de inkt van een oude balpen gebruiken. Hepatitis B is ook zoiets. Wist je dat 7% van de scheermesjes bij Turkse kappers besmet is met hepatitis B? Dat zelfs zo’n handige manicure/pedicure behandeling op het Thaise strand al garant kan staan voor een mogelijke besmetting met hepatitis B? Een tatoeage is een nog veel groter risico.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:59

Ik ben ook nog een beetje aan het puzzelen met de plaats vooral. Ontwerp heb ik wel redelijk, is nog niet perfect maar dat wil ik tzt met de artiest natuurlijk doen. (Naam van mijn dochtertje met geometrische kat erbij, naar mijn allerliefste overleden katje die ook heel zacht en lief met mijn dochtertje was).

Qua artiest ben ik er ook ongeveer uit, of Tattoo Tim in Hoek van Holland of The Ink Society hier in Utrecht of Black Bear.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:09

@Tycho huh? := Ik heb hem in maart al laten zetten in Thailand. De hygiëne was niet bij elke shop geweldig, maar waar ik ben geweest was het écht ronduit super! Personeel nam alle tijd van de wereld voor je en spraken perfect Engels in tegenstelling tot derest van het land. :+ Ze hebben het hele apparaat schoongemaakt, steriele naalden uit nieuwe verpakking etc. Grond kon je van eten. Ook niet elke shop in Nederland zit goed in elkaar hé?

Ik heb me ruim een maand van te voren goed ingelezen, veel mailcontact gehad met ze en eenmaal daar zie je tóch wel hoe de omstandigheden zijn en die waren ver boven mijn verwachtingen goed!

Dus volgens mij heb je m'n post verkeerd gelezen haha.

Tycho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:17

_Dominique schreef:
@Tycho huh? := Ik heb hem in maart al laten zetten in Thailand. De hygiëne was niet bij elke shop geweldig, maar waar ik ben geweest was het écht ronduit super! Personeel nam alle tijd van de wereld voor je en spraken perfect Engels in tegenstelling tot derest van het land. :+ Ze hebben het hele apparaat schoongemaakt, steriele naalden uit nieuwe verpakking etc. Grond kon je van eten. Ook niet elke shop in Nederland zit goed in elkaar hé?

Ik heb me ruim een maand van te voren goed ingelezen, veel mailcontact gehad met ze en eenmaal daar zie je tóch wel hoe de omstandigheden zijn en die waren ver boven mijn verwachtingen goed!

Mij maakt het niets uit wat iemand doet hoor. Ik dacht alleen toen ik je bericht las , is dat nou wel zo verstandig om in Thailand een tattoo te zetten. dat was voor mij de trigger om dat eens op te zoeken. Als ik dan lees dat er daar geen regels zijn dan klinkt het mij niet als een eerste keus plek om daar een tattoo te zetten. Maar als jij happy bent dan is het goed toch.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:21

Jans schreef:
Ik ben ook nog een beetje aan het puzzelen met de plaats vooral. Ontwerp heb ik wel redelijk, is nog niet perfect maar dat wil ik tzt met de artiest natuurlijk doen. (Naam van mijn dochtertje met geometrische kat erbij, naar mijn allerliefste overleden katje die ook heel zacht en lief met mijn dochtertje was).

Qua artiest ben ik er ook ongeveer uit, of Tattoo Tim in Hoek van Holland of The Ink Society hier in Utrecht of Black Bear.

Vond Blackbear echt een hele fijne shop, namen alle tijd, vriendelijk :D echte brabanders haha.

de eerste tattoo artiest waar ik mij echt op mijn gemak voelde ook.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:27

Mijn moeder heeft mij 2 a 3 dagen genegeerd, mijn vader zei dat hij het niet stoer vond, maar vind hem stiekem wel mooi. Mijn moeder heeft hem (nog) niet gezien

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:35

xxcleeoo schreef:
Mijn moeder heeft mij 2 a 3 dagen genegeerd, mijn vader zei dat hij het niet stoer vond, maar vind hem stiekem wel mooi. Mijn moeder heeft hem (nog) niet gezien

dat zou ik zelf wel erg vervelend vinden als mijn ouders zo zouden doen. Hoe gaat het met jou daar in ? hoe ga je daar mee om ? sorry ik ben beetje nieuwschierig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:50

Tycho schreef:
_Dominique schreef:

Mij maakt het niets uit wat iemand doet hoor. Ik dacht alleen toen ik je bericht las , is dat nou wel zo verstandig om in Thailand een tattoo te zetten. dat was voor mij de trigger om dat eens op te zoeken. Als ik dan lees dat er daar geen regels zijn dan klinkt het mij niet als een eerste keus plek om daar een tattoo te zetten. Maar als jij happy bent dan is het goed toch.

Snap het wel hoor, ik had eerst ook argwaan erover. :) Bij de shop waar ik ben geweest waren er wel duidelijk flink strikte regeltjes. :j

--

Ik zit er trouwens over na te denken om mijn volgende tattoo bij Blackbear te laten zetten, zo gaaf! <3

Mensen hier die nog wat voorbeelden van eigen tattoo's hebben van hun werk?