Bij mij in huis kan hij t ook heel gezellig krijgen hoor
Ik ben mezelf weer even aan t vervloeken omdat ik glitters heb gelakt
Skessa_
Geplaatst: 29-01-15 16:42
Ik zal t onthouden
Anoniem
Geplaatst: 29-01-15 16:51
Ik heb clipjes gekocht op ebay ipv zilver folie. Stukken handiger, sneller en goedkoper
Remover op een watje, op je nagel, clip er op, 5 min wachten en je haalt de glitter er zo af. Ik had verwacht dat het meer zou druppen dan in zilverfolie, maar er komt echt totaal geen remover uit, ik ben fan!
Voorkant:
Achterkant:
Ziet er natuurlijk niet uit, maar dat kan me echt niks schelen
Heb je een linkje? Ben toch al basecoat aan het zoeken . Lak nauwelijks nog grove glitter, omdat ik geen geduld heb om met folie te zitten en ik zonder folie 100 watjes verslijt .
Zou niet weten waarom niet... Het vervangt je remover en watje niet, alleen de zilver folie
Is puur een manier om alles op zijn plek te houden.
Ik vind het vooral echt ideal dat ik nooit meer hoef te stoeien met zilver folie, net te groot stukje dat niet lekker om je vinger vouwt, of juist te klein waardoor alles van je nagel valt... Gewoon watje met remover op de nagel, clip er op en wachten maar
LadyMadonna
Geplaatst: 29-01-15 17:44
Denk het niet aangezien aceton heel snel vervliegt. Een watje met aceton is zo droog als je m zo laat liggen. Denk ook dat het plastic er niet beter van wordt
Anoniem
Geplaatst: 29-01-15 17:45
Ik gebruik ook remover met aceton, werkt prima en clipje sluit best goed af. Denk niet dat het anders/minder werkt dan zilver folie...
Clipje veranderd ook totaal niet door de aceton en voor die paar euro hoef je het ook niet te laten. Als ze op zijn, koop ik gewoon een nieuw setje. Heb zelfs al een 2e setje onderweg.
Murthul
Geplaatst: 29-01-15 17:47
Nice, had er wel eerder naar gekeken maar durfde t niet zo goed aan, nu toch maar besteld, ik ben benieuwd
Ik heb er 99 en 5 Konad stempellakjes, alle base- en topcoats niet meegeteld. Laat mijn man het maar niet lezen. Die zei laatst 'Ze heeft er wel 40!'. Eh, ja, zoiets ja.
Mijn vriend heeft er geen moeite mee. Ik geloof dat hij een gelijke hoeveelheid games heeft.
Yv_
Geplaatst: 29-01-15 20:38
De mannen die hier op visite komen (oef dat klinkt heel fout, maar you get the point: heb ook gewoon mannelijke vrienden hoor ), lopen meestal met een bord voor hun kop de gang door en vlak voordat ze de eetkamer in gaan, keren ze zich meestal om met een blik van "he, zag ik nou...?" En het erge is nog dat het ze gewoon opvalt als ik een letterbak heb veranderd . Dus wie is er nou het wijf .
dazzletrofke
Geplaatst: 29-01-15 20:50
Ik heb nu deze gel remover wraps, kan je ook voor nagellak gebruiken:) Zit al aceton in, super handig:
Volgens mij vader en moeder heb ik ontzettend veel, maar bij sommige hier valt hetn og wel mee
Skessa_
Geplaatst: 30-01-15 10:42
Santos, ik heb ook nog zo'n 35 lakjes voor je. Wel even alles nakijken, volgens mij is het allemaal nog goed! Maar heb verder niet alle flesjes opengedraaid Wat je niet kan gebruiken, gooi je maar gewoon weg, maar ik kan het zelf niet over mn hart verkrijgen
Yv_
Geplaatst: 30-01-15 10:42
Ik vind het een prachtige tint, maar te donker voor mij.
Ik probeer met vrolijke lakjes het zonnetje terug te halen Conga To My Cabana Werkt nog niet zo goed