Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:16

Ocharme Solar! Maar het is natuurlijk wel goed dat je nog even in beweging bent gebleven voor je spieren. Ik heb een hele dag rondgelopen op de weide en boodschappen gedaan enzo, maar ik ben nog steeds even gebroken helaas..

Haha Judith, exact! Ik vind haar Abs-oefeningen ook echt verschrikkelijk... Ik ben dan kei-trots dat ik een keer een oefening helemaal doe tot het einde... Blijkt dat ze nog gemenere versies wil doen daarna ;( En dan nog een filmpje, en nog een filmpje...
Ik kan ook niet elke oefening helemaal volhouden, maar ik merk wel dat het elke dag een beetje beter gaat. Goed dat ik begonnen ben op de Cardio Dance Day en dat leuk vond, of ik had er niet mee doorgezet :Y)
Maar ik denk wel dat het heel effectief is!

Spannend Spikkel! Is het klassiek ballet vanavond?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:19

Nee jazz, maar intermediate dus flink aanpoten. Alleen ben toch wel erg moe dus denk dat ik thuis blijf helaas. :\

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:36

Rust dan maar goed uit, het is anders best demotiverend :(:)

Ik denk er over na om de woensdagen de lessen Classical Technique mee te pikken, maar er worden al pirouettes gedraaid dus ik denk dat het niveau veel hoger ligt dan wat ik nu doe. Maar mijn juf stelde het voor, dus misschien dat ik na de examens toch eens probeer. Alleen vind ik het zo raar om mee te proberen doen als het niveau van de anderen zoveel hoger ligt :o

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 20:45

Fitzroy schreef:
Nee hoor, dat had ik met alle versies van killer abs. En het rare is dat ik mijn buikspieren nog steeds het meeste voel bij Ripped week 4.

Grappig dat je dat zegt, ik zit nu in level 4 en het enige wat ik niet voel in dit level zijn mn buikspieren :')

Van ballet heb ik geen verstand := ben niet zo ritmisch en lenig aangelegd helaas :+

Mijn zus doet ook de blogilates, als ze hier is en ze moet nog een work-out doen dan hoor ik ook altijd een hoop gesteun en gepuf :')

Nog 3 dagen Ripped en dan ben ik officieel Geripped in 30 :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:49

Ik ook niet hoor Eline :D Maar het was altijd al een kinderdroom, en toen ik al die verhalen hoorde van Spikkel was ik echt verkocht! Ben er pas mee bezig sinds oktober.

Nice, het einde is in zicht! Dat heb je goed gedaan hoor! Ik vind het einde van Ripped zo leuk :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:37

Bhriseis schreef:
Rust dan maar goed uit, het is anders best demotiverend :(:)

Ik denk er over na om de woensdagen de lessen Classical Technique mee te pikken, maar er worden al pirouettes gedraaid dus ik denk dat het niveau veel hoger ligt dan wat ik nu doe. Maar mijn juf stelde het voor, dus misschien dat ik na de examens toch eens probeer. Alleen vind ik het zo raar om mee te proberen doen als het niveau van de anderen zoveel hoger ligt :o

Moet lukken toch? Bij pirouettes geldt ; kilometers maken! En altijd iets boven je niveau trainen, dan blijf je jezelf uitdagen. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 11:17

Hmm zo kan ik het natuurlijk ook zien: ik leer veel bij en wordt uitgedaagd :)

Ik voel me niet heel lekker vandaag en ging eerst een dagje skippen, maar misschien kan ik beter proberen om het er uit te sporten ~~}>

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:19

Wat een bikkel, haha! Probeer wel goed naar je lichaam te luisteren, dat je het niet overpushed :)

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:20

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:39

Haha!

Zit hier op week 2 van Ripped en dag 10 van AB challenge. Gaat lekker, lekker zweten!

Ohhh ballet, dat lijkt me eigenlijk ook wel leuk! Ook een kinderdroom ja!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:14

Ik ben vandaag begonnen aan level 2 van de shred, duidelijk meer een uitdaging dan level 1, haha.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:52

Net dag 9 achter de rug
Morgen afscheid nemen van level 1 -O-
:+

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:08

Ik ga vandaag beginnen aan level 3, ben benieuwd!
Heb nu al een dag of 15 achter elkaar elke dag een work-out gedaan, maar ben bang dat mijn ritme vanaf morgen verstoord wordt. Er komen gewoon teveel andere dingen bij, dus moet maar even zien hoe het komt. Ga in ieder geval zaterdag weer even wegen/meten om te kijken of er verschil is :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:27

Thanks Kameleon! Ik heb het rustig aan gedaan, maar voel me alleszins fitter dan bij het opstaan. Had ik niets te doen dan nam ik een rustdag, maar ik moet de hele dag studeren, en dan helpt sporten me wel om me 'mentaal sterker' te voelen en niet een beetje te zitten lummelen.

Veel succes met level 3! *\o/* Het einde is in zicht!

Mooi zo Sall!

Baaah Aranel, rotplanks!

Mocht je er de kans toe hebben, zeker doen Swah :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:20

Voor de liefhebbers: ze hebben nu ook kettlenbelts bij de action 2, 4 en 6 kilo.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:29

Ohhh die wil ik hebben!!!!!!!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:17

Zijn die nodig verderop in de JM workouts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:20

Ze worden gebruikt in de shred with weigths

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:03

Ze worden wel af en toe gebruikt, maar je komt vaak goed weg met een ander gebruik van de dumbells is mijn ervaring.

Heeft iemand ook dat haar belangrijkste zone veranderd is? Toen ik begon wilde ik een slankere taille en net betrapte ik me erop dat ik - na nu weer wat kilo te zijn aangekomen - mijn billen belangrijker vind. Rond en stevig moeten ze worden en geen hangzakjes!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:53

Nee.. Mijn buik/taille blijft mijn probleemzone
Al geniet ik wel van het feit dat ik nu mooi strak gespierde armen, schouders en benen heb en dat mijn billen nog lang niet toegeven ad zwaarte kracht dankzij bijna een jaar lang Jillian *\%/*
Denk ook wel dat ik steeds kritischer wordt mbt mijn buik/taille ^)
Maar het blijft een aandachtspunt en het laatste overtollige vet zit toch echt daar _-:(

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:58

Mijn probleemzone was, en is nog steeds, de benen en billen. Is ook eigenlijk altijd wel de probleem zone geweest, zo lang ik me kan herinneren al.

Hier vandaag weer na een paar dagen pauze killer buns gedaan, ik was ziek en lag er dus een paar dagen uit. Een beetje jammer, nu ben ik net niet op tijd klaar met de hele reeks voor ik een paar dagen naar Praag ga. Maar goed, dan maar na de korte vakantie nog een paar dagen killer buns :) .

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:05

Fijn dat je weer hersteld bent voor Praag!
Ik ben heel benieuwd hoe je Praag vind, staat ook nog bij mij op mijn verlanglijstje

Offtopic: gave paarden heb je!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:07

Hier hetzelfde als bij Sall!
Ik ben heel erg blij met mijn schouders/armen/billen, want daar had ik geen complexen over maar nu vind ik ze wel veel mooier! En ik zie steeds meer lijnen zitten van buikspieren, maar dat stomme randje vet er over wil maar niet weg >;)

Veel plezier in Praag!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:23

Dankje meiden! Praag is nog eventjes weg, eerst over een ruime week tentamens maken -O- .

Gaan jullie voor een duidelijk zichtbare sixpack of wat is het ideaalbeeld dat je voor jezelf hebt gezet?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:24

Ik dacht dat ik niet zoveel resultaat had geboekt met Jillian, ben niet echt consequent bezig ofzo.. Maar ik maak af en toe een foto en gister heb ik de foto van juni en die van gister naast elkaar gezet en toen zag ik toch wel verschil! Ik zal zo eens kijken of ik dat kan uploaden, als jullie daarop zitten te wachten natuurlijk :P