Volgens mij was t zo dat alles wat onder LED kan, ook onder UV uithardt, maar dan moet t 2 minuten ipv 30 seconden. Niet alles wat onder UV uithardt, hardt ook onder LED uit, maar andersom dus wel.
Solitaire is witzilver en dat prutje is witrozeachtig-vaag. Hij heeft serieus nog minder van wit weg dan Solitaire . Dus damnit, nog steeds geen roodrode en witwitte liquid sand
Ein-de-lijk is mijn 1e bluesky bestelling een feit. Of eigenlijk gelijk 2. Bij marianails en nagelstudijo. Iemand ervaring met deze webshops? hoop toch wel dat ze er morgen zijn namelijk
Anoniem
Geplaatst: 24-08-13 16:23
Refund van beautyzone gekregen!
Wanneer je tijd wilt doorbrengen met je vriend, maar je hebt even geen zin in een film/diner/whatever Opgelost.
Oké, voortaan blijft Tiffany Case niet langer dan 3 dagen op mijn nagels zitten. Heb het er vanmiddag afgehaald (zat er sinds maandag op) en heb nu nog blauwe nagels, ondanks de basecoat en goed boenen met remover. Na een goede laag lemony flutter werd het nog wel iets meer naturel (misschien werkt de citroen erin echt?), maar ik was wel even flink niet blij en heb ze ook flink korter gevijld om het minder te zien. Heb ik van mezelf mooie witte tips, zien die nu lichtblauw. Morgen dus maar weer een nieuwe kleur erop, want dan zie je het niet, maar ik heb nog nooit eerder zulke verkleurde nagels gehad.
Anthea, mooi van de refund. Ook wel terecht imo, maar altijd fijn als een winkel dat zelf ook vindt.
Anoniem
Geplaatst: 24-08-13 17:37
Had niet anders verwacht, ze is altijd heel netjes
Ik heb net mijn frustraties van gisteravond (en de dagen daarvoor) even online gegooid op mijn blog... Review
Misschien interessant voor de ladies die niet internationaal willen bestellen en op zoek zijn naar colour changing nail polish, het is budget én in Nederland verkrijgbaar : klik
Ik weet niet of er nog iemand is die voordelig safari nagellakjes in wil slaan? Op www.quida.nl gaan ze uit het assortiment. Heb al eens bij haar besteld en fijne snelle levering.