Ik val hier ook nog maar een keer binnen. Lees wel steeds bij en ben onder de indruk van hoe goed en wat voor afstanden de meeste van jullie al lopen. Voel me een beetje bezwaard om steeds te melden dat ik alweer een minuut langer hardgelopen heb, ben nog maar zo kort bezig, en dat lijkt me voor de die-hards onder jullie niet zo heel interessant.
Maar wil nu toch wel even wat vragen. Ik zit namelijk echt even in een dip. Ben hardloopschema van looptijden.nl aan het volgen. Heb tot nu toe interval gelopen en gisteren zou ik beginnen met de "duurloop" en zie er als een berg tegenop. Ben dus niet gegaan gisteren dus ik moet vanavond gaan van mezelf.
Schema is: 4 min hardlopen / 2 min wandelen / 5 min hardlopen / 2 min wandelen / 6 min hardlopen / 2 min wandelen / 4 minuten hardlopen.
Waarschijnlijk een lachtertje voor de mensen die al langer hardlopen, maar echt die 5 en 6 minuten zien eruit als de Mount Everest voor me.
Herkent iemand dit en hoe zijn jullie omgegaan met het gevoel een berg te moeten beklimmen? Hoe kan ik mezelf wat positiever motiveren dan vooraf al te gaan zuchten en steunen en denken dat dit veeeels te zwaar voor me is?
WillemYntJee schreef:Ik heb echt poedersuiker 'gelopen'. Zouden 13 km doen, maar ben na een km door m'n enkel gegaan :-( was ook nog is m'n 'verkeerde' enkel, heb een aantal jaar geleden m'n enkelbanden gescheurd.
Dat is balen voor je zeg. Heel veel sterkte!