Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1234321 schreef:Maar moet je dan zelf aandragen waarmee je wilt experimenteren? Ik vind het nogal lastig om bij psychiater en psychologen aan te geven wat ik zelf wil, zelfs als ze er naar vragen probeer ik hun mening eerst te pijlen.
melaniepk schreef:Haha zou fraai zijn als je paar strippen meds mee zou krijgen en men zou zeggen "zo probeer maar is wat"
Hahaha
Nee de psych bepaald samen met jou wat goed voor jou zou kunnen werken, samen met hem of haar loop je het traject van opbouwen of veranderen door.
billy3105 schreef:Ik haak ook ff in, ik heb nooit een psychiater/ psycholoog gehad. Ik moest altijd naar het ZH naar een mollig dik vrouwtje zei was een (ik vraag zo de naam ff)
Daar stond ik na 5 minuten altijd weer buiten. Hoe gaat het? Goed mooi. Medicatie goed, ja mooi. Etc
Edit; neuroloog
Nog een edit;
Ik wil eigenlijk weer terug aan de medicijnen. Ik merk vooral tijdens het rijden dat ik alles belangrijker vind dat win![]()
Maar ik wil voor meerdere dingen naar de HA ( rare plek op voet, ben vaak moe en duizelig, schouder die soms ineens zeer doet en dan ook weer wegtrekt) maar hoe moet ik daarvoor bellen?
Heb nognooit zelf een afspraak gemaakt dat deed mam altijd maar nu moet ik het zelf doenhoe pak ik dut het beste aan?
lifaya schreef:Even een vraag tussendoor, zij jullie ook allemaal zo onhandig en brokkepiloten?
Romyv schreef:Door iemand ben ik er achter gekomen dat stomme/slechte eigenschappen die ik heb komen door die ADHD, heb dit topic doorgelezen en hier lees ik precies dezelfde dingen!!
Ik ben een starter en kan super snel dingen opzetten (ben mega creatief, handig en enthousiast)
Zit er over te denken om toch eens te proberen hoe medicatie dit soort dingen kan verminderen. Maar durf er echt niet aan! Hoe zijn jullie hieraan begonnen?