Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Terwijl ik dat helemaal niet wil. Maar ik kan dan echt helemaal niets hebben en dat komt vooral omdat ik me erger aan het feit dat die persoon niet begrijpt wat ik bedoel/waar ik heen wil. Dat er dingen herhaald worden of dat ik iets moet herhalen. Ik denk gewoon erg snel en leg vreemde verbanden en dat heb ik altijd al gehad, maar de laatste weken is pas echt tot me doorgedrongen dat dat de reden kan zijn dat ik zo snel gefrustreerd ben ook over mijn moeder. Immers begrijpt zij dingen moeilijk en zij begrijpt al helemaal niet hoe ik me voel. Nog erger dan andere mensen! Ik wil wel duidelijk zeggen dat ik echt niet van de internetdiagnoses ben, maar alles wat ik erover lees lijkt over mij te gaan. Het zou ook gewoon zoveel verklaren en het zou echt heel prettig zijn als ik er mee om leer te gaan. Immers heb ik altijd een minderwaardigheidsgevoel omdat ik toch merk dat ik anders ben. Ik heb inmiddels twee keer de DSM-test ingevuld en beide keren ben ik ook niet eerlijk geweest omdat ik van mezelf vindt dat die symptomen waar ik dan een cijfer voor moet geven niet zo ernstig zijn. Terwijl ook de symptomen die ik een 2'tje of een 3'tje heb gegeven een zeer grote invloed hebben op mijn dagelijks functioneren. Ik ga in ieder geval dit balletje opgooien wanneer ik weer bij de huisarts ben en dan zie ik wel weer verder. Het zou erg fijn zijn als ik eens wat meer met mezelf in het reine zou komen.
) maar zo rustig. Voelde onwijs opgelucht. Heb een verwijzing gekregen voor psycholoog, net daarvoor aangemeld en ik word vandaag wss nog teruggebeld. Ik ben heel benieuwd.
) gegeven zodat het nog vergoed kon worden. Hebben ze bij jullie dat ook gedaan? Phen schreef:Met mij gaat het heel erg met ups en downs. Heb door de CGT soms wel wat meer contole over mijn gedachtes maar soms lukt het gewoon niet. Ik blijf maar het idee hebben dat dit een gebrek zonder end word. Vooral om natuurlijk zo te denken zal het niet beter gaan, maar het is zo frustrerend.
Sterkte!