Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iets crunchy moet kunnen en dan is popcorn gewoon een niet-zo-slechte oplossing.
Iedereen neemt chips mee, chocolade,...
Zal wel soms best lastig worden!

Maar dan onder de naam 'world's fastest workout'. Ik heb hem ook een hele tijd gedaan, samen met andere workouts (waaronder 30 day shred). Het is een enorme metabolisme boost
Maxielover schreef:Hoi, ik doe nu voor de 2e dag weight care en ik had een vraagje, ben benieuwd of iemand het weet. Ik doe dagelijks fysiek zwaar werk op een boerderij, ik merk nu dat ik meer honger heb en weinig energie heb, me zelfs wiebelig voel soms. Ik eet naast de 3 weight care producten ook 2 of 3 stuks fruit, 's middags komkommer en tomaat en soms bouillon en een rijstwafel als ik honger heb. Wie weet er of je in mijn geval ook een weight care product extra mag nemen ? Daarnaast vroeg ik me af wat voor gezonde tips jullie nog hebben voor tussendoortjes.

Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk gezond te eten. Hiermee bedoel ik dat ik ga voor eten en drinken die ook echt iets voor je dóen. Op het moment ben ik bezig met het toevoegen van noten aan mijn eetpatroon. Dit doe ik nu onder andere door middel van suikervrije muesli waar noten aan toegevoegd zijn. Dit eet ik voornamelijk op mijn lange school/werkdagen. Door de vele eiwitten die de muesli bevat + eiwitten van de magere yoghurt doe ik het er heel lang op en heb ik vrijwel nooit last van honger!
Daarnaast probeer ik mijn eten zoveel mogelijk af te wisselen. Qua ontbijt wissel ik bijvoorbeeld geroosterd brood, brinta, havermout en muesli af.