zo ga ik even Jopieën 
Klimmen en boulderen lijken mij zo leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo ga ik even Jopieën 
Butterfly schreef:Haha Pallatin, Roos heeft een crosstrainer die Foxy heet. Zo heet mijn hometrainer Jopie. Wegfoxieën is een werkwoord van kcal verbranden op de crosstrainerzo ga ik even Jopieën
Klimmen en boulderen lijken mij zo leuk!

niet dat ik nu alles eet wat los en vast zit, en ik sport ook gewoon. Maar een weekje geen focus op afvallen is fijn, ben deze week niet aangekomen. En volgende week met frisse moed verder!
Crosstrainer klinkt als een mooie stap! En goed dat je het emotie-eten herkent. Kun je voorzichtig zoeken naar andere manieren om met emoties te dealen dan eten? Klinkt makkelijk, weet ik, maar uiteindelijk is dat iets wat je zult moeten veranderen om niet steeds weer in dezelfde valkuil te komen. Voor mij is in het afgelopen jaar met veel emoties, de truc echt geworden om dan naar buiten te gaan en een stuk te lopen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.
. Ik denk dat als ik met mijn brede bouw 56 zou wegen het echt vel over been wordt.
ik hoop dat de zwembaden snel weer open mogen. En dat de crosstrainer je gaat helpen ook. Hoe ga je hem noemen ?:+
Vreselijk veel zin om te verhuizen (eerst nog wat klussen) en lekker mijn eigen plek te hebben na ruim 15 jaar samen.
SandravdB schreef:Geen idee, werkt naam geven zoveel beter dan, denk wel dat ik er goede koop aan gedaan heb, 60 euro voor een waar 24 verschillende programma's op zitten, hoeveel weerstandniveau's erop zitten moet ik nog uit zoeken