Veel mensen denken hoe minder je eet hoe meer je af valt. Ik at toen ik net begon op mijn BMR (1450). Maar ik val nu sneller af met 1650 dan toen ik 1450 at.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Jeetje Romeo...beterschap.
Anna_Dani netjes.Beweeg je ook veel dan? Ik denk dat ik nog twee weken rond de 1650 ga eten en dan een weekje op 1800, kijken hoe dat gaat. Mijn onderhoud zit net boven de 2100 (zeggen ze...) maar kan het moeilijk geloven. Heb vandaag 2050 gegeten en heb echt veellll gegeten.
Lijkt me heerlijk als ik zoveel mag eten op een dag maar lijkt bijna onrealistisch.
Romeo2007 schreef:Imre, wat goed dat je gestopt bent met frisdrank. Ook de light?
Neverland, wat fijn dat je nu zo goed in je vel zit. Het weerstaan van voedsel geeft je een sterk gevoel he?! Dat herken ik wel.
Als ik bij BMR beteken kom ik uit op 2100kcal. Dan haal ik er 500 af om een 1/2 kg per week af te vallen dus mag ik er 1600. Daar dus maar weer even de touwtjes strak aantrekken.
Ik eet idd ook graag de producten van tasty basis omdat ik minder suiker probeer te eten.
Dank jullie allemaal voor jullie beterschapswensen. We zitten nu weer op de wachtstoel en dat is ook vervelend. De kwark en yoghurt is op dus moet even een ander ontbijtje pakken en ik moet sowieso nog boodschappen doen dus even bedenken wat we vanavond gaan eten![]()
Fijne zondag allemaal!
luuntje schreef:Romeo wat een moeilijke tijd voor jou en je gezin.
Baby is al wennen en geeft slapeloze nachten.
Maar kanker bij je man is gewoon vreselijk. Heel veel sterkte.
Dietiste waar ik ben geweest vond het beter als ik alpro kwark at dan alpro yoghurt.
Kwark zijn iets meer kcal maar geven een voller gevoel.
Ik vond mezelf gisteren met avondeten zielig.
We hadden kabeljauwfilet en gebakken aardappels.
Ik mocht van beide 75 gram en sla.
Man en zoon hadden borden vol met aardappels en vis. En het rook zo lekker.
san4nie schreef:Ik ben gelijk gebleven met vorige week. Maar de fles wijn van gisteravond + bbq en zoute snacks helpen vast niet daar bij.En moet ongesteld worden.
Mooi, alles zo bij elkaar.
Maar ga dus weer rustig verder.
Romeo2007 schreef:DideH, ik heb aangeklikt 'niet tot weinig actief' en dat klopt ook in op dit moment.