Matheno schreef:LadyMadonna schreef:Eind september belt een van mijn vaste klanten (een super lieve dame van in de 70) dat ze haar afspraken moet verzetten omdat haar man ineens in het ziekenhuis is opgenomen. Haar man kwam vaak mee omdat ze zelf geen auto rijdt, ook een hele lieve man.
Geen probleem, regelen we
Twee weken later komt ze in de salon. Ik vraag hoe het is, en ze barst in tranen uit...
Asbest kanker, er is niets aan te doen....
Ok, glaasje water, volgende klant geappt of ze wat later kan komen. Klant heeft twee uur aan m’n tafel gezeten en heeft haar hart uitgestort (behandeling van een uur)... geen probleem.
Oktober en november wederom afspraak verzet ivm ziekenhuis bezoeken. Maar ze komt trouw, ze vind haar nagels belangrijk.
Net stapt ze binnen. Ik krijg de kans niet om te vragen hoe het is...
“Doe er maar een rustig kleurtje op, ik denk niet dat hij de kerst red....”
Ze heeft van zich af zitten praten, ik heb geluisterd...
Ik heb gezegd dat ze moet bellen als ik iets voor haar kan doen (ze hebben niet zo’n groot sociaal netwerk), en ik denk dat ik eerdaags een bos bloemen laat bezorgen....
*gewoon ff van me af schrijven*
Wat een lief mens ben jij
