Hey, wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ik zou nogal een "extreme" verandering willen qua haarstijl; het is nu behoorlijk lang en zonder model, maar ik zou het iets korter willen en een pony

ik heb eigenlijk nooit een pony gehad maar het lijkt me wel leuk om eens te proberen!
Echter twijfel ik nu bij welke kapsalon ik dit wil laten doen. Hier in Groningen zit ook een Kinki kappers, en ik heb daar eenmalig een hele goede ervaring gehad met verven

ik vond ze daar erg goed en professioneel, en bovenal zag je ook echt het verschil. En ze hebben daar volgens mij wel ervaring met de meer "ongewone" kapsels (ik heb ook hele specifieke eisen aan hoe het geknipt moet worden)
Echter het enige nadeel, deze kapper is erg duur (42 euro voor enkel knippen) en ik vind dat eigenlijk teveel (vooral als student zijnde)
Nu is er ook een lokale kapsalon (1 vrouw) waar ik ook eens ben geweest, en daar heb ik ook een goede ervaring, al was de verandering toen wel iets minder opvallend. Zij heeft toen goed highlights gezet en een ander kapsel geknipt. Ik twijfel alleen of zij ook het kapsel dat ik wil precies kan knippen.
Voordeel daar is, het is maar 16 euro voor knippen (dus 2,5 keer zo goedkoop). Ik kan dat beter hebben qua budget

Voor welke optie zouden jullie gaan?