Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), 60 minuten fitness, 15 minuten paard verzorgen en 30 minuten longeren.
Kom ik aan met mijn 8 km wandelen..
en oeh! nu heb ik ook zin in taaitaai!! En bedankt he!
Die angst heb ik ook nog wel een beetje
Ik eet nu veel meer, maar qua macro's veel gebalanceerder, en dat bevalt hoe ik me voel erg goed. Alleen ik zie het gewoon niet. Vandaag wel een broek aangehad die ik sinds september niet meer heb gedragen en die voelde een stukje losser (stugge mom-jeans, dus hij knelde wat minder
). Nooo allergisch voor whey, maar als dat ook in kaas etc zit, heb je daar dan ook last van?
Wel heerlijke sushi, lekker
Mooi lijstje
), en naar van wat zij eerder voor mij hebben gekookt was dat ook geheel groenteloos elke keer
Dus vanaf morgen even mezelf helemaal volstoppen met groente en fruit.
Maar wat de smaak betreft, geen idee hoe ik het uit kan leggen.. help, iemand?
Bedankt voor je lieve berichtje, klopt helemaal hoor! Welke shake is het geworden?
Oeh.. Italiaanse mannen.. alleen jammer dat ze vaak zo klein zijn..
imka schreef:Aria_zz: Taaitaai is... lekker.Maar wat de smaak betreft, geen idee hoe ik het uit kan leggen.. help, iemand?
Bedankt voor je lieve berichtje, klopt helemaal hoor! Welke shake is het geworden?
Aight: Dank je wel! Ik ben daarover nog aan het denken inderdaad.. mezelf meer gunnen.. alleen het lastige is dat ik het vaak niet bij 1 ding kan laten dus misschien niet iedere dag maar in het weekend ofzo.. beetje middenweg dan.Oeh.. Italiaanse mannen.. alleen jammer dat ze vaak zo klein zijn..

imka schreef:Wat ik me ook nog afvraag, hoe lang zijn jullie nu bezig, hoeveel kg in hoeveel tijd zijn jullie kwijt geraakt en hoeveel kcal eten jullie op een dag met wat voor beweging en wat is jullie lengte? Ben wel heel benieuwd naar voorbeelden daarvan, geeft me misschien wat meer vertrouwen om meer te gaan eten ook. Wil dus 14 kg (nu vast wat meer na gisteren) kwijt maar neem daar ook de tijd voor. (van nu tot 31 december 2018) omdat vorig jaar rond deze tijd ik dus dezelfde voornemens had, maar in korter tijdsbestek.. en ik weeg nu 2 kg zwaarder dan toen, dus goed gelukt!

het is zelfs 3.5 
Dat is ook fijn om af en toe te lezen 
(dokter kent mij te goed) 
dit geeft motivatie!
Mijn gewicht is ook (licht) aan het schommelen, dus dat is voor mij een signaal dat ik even op verbruik moet eten (zeker in combinatie met de stress). At de laatste week alwéér te weinig eiwitten, dus ik ben wel braaf 5 bakjes quorn, soorten (light) kaas, feta, halloumi en 5 potten kwark gaan inslaan deze ochtend
die eerste twee gooi ik bijna altijd door de salade om die reden. Of kikkererwten op een bakplaat met peper, zout en komijnpoeder en dan in de oven. Na het afkoelen zijn het net nootjes: lekkere eitwitrijke snack voor tussendoor
Bhriseis schreef:Hmmm misschien moet ik toch weer dagelijks een blikje naar binnen werken. Goede tip! Doe je dat dan met verse kikkererwten? Ik gebruik steeds blik, iets met te lui om ze te weken

Morgen uittesten!
al vind ik hummus heeeerlijk Riddershow schreef:Ik heb het ooit geprobeerd met honing, maar dat was geen succes. Moet kijken of ik nog kikkererwten heb. Dus alleen even beetje peper en zout erover heen? Dat zou dan ook wel in de airfyer kunnen, of niet?
Poging 2 dan maar...