Zal alleen wel een stuk kouder zijn dan.
Veel boze reacties op fb, omdat veel mensen uit het buitenland meedoen, die al een vlucht en hotel hadden geboekt. Lekker banketstaaf.
Ben nu in Stockholm
, 16.15 gaat de vlucht naar Amsterdam.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, 16.15 gaat de vlucht naar Amsterdam.                                                         
   Gelukkig had ik besloten deze week de camelbak een tweede kans te geven icm een andere sportbh, dus had wel een liter water bij me 
 Daarna héél uitgebreid ontbeten. Was wel weer lekker lopen en nog wat wild gezien  

dus misschien ben ik ook geen goed vergelijkingsmateriaal. Jij liep toch juist het liefst bij wat lagere temperaturen SV?                                                         

). Dat ging goed maar daarna weinig meer gerend, tot we een klein jaartje geleden weer een leuke obstakelrun, dit keer 12 km, vonden waar we dit voorjaar aan meegedaan hebben. Daarna hebben zijn we wel allebei blijven hardlopen en hadden dus maar als nieuw doel gezet om een halve marathon te lopen. Ook dat ging de goede kant op, tot ik dus viel met boulderen en mijn enkel brak...
 Stukken beter dan vorige keer  

. Ik doe wel wat heuveltrainingen vooraf, hier op de Veluwezoom.                                                         Supervixen schreef:Welkom!
Leuk doel en fijn dat je weer stukje kunt hardlopen.
Heb je al een halve marathon op het oog waar je naar toe wilt werken?
Heb je nog last van je enkel als je loopt of is het helemaal over?
 Het lijkt op die foto net alsof we heel gezellig zij aan zij rondrennen maar over het algemeen loop ik stof te happen achter de hond aan. 

! Misschien is het leuk om als tussenstap naar je halve, je eerst in te schrijven voor een 5K en een 10K? Zeker met de geschiedenis van je enkel zou ik echt met beleid opbouwen naar de halve. En een evenement, ook een kortere afstand, is vaak ook een goede stok achter de deur 
. 
.