Supervixen schreef:Welkom!
Leuk doel en fijn dat je weer stukje kunt hardlopen.
Heb je al een halve marathon op het oog waar je naar toe wilt werken?
Heb je nog last van je enkel als je loopt of is het helemaal over?
Bedankt! Nee, nog geen halve marathon op het oog, ik wil eerst even afwachten hoe snel het opbouwen gaat en als ik dan iets meer kan wat uitzoeken. Ik wil wel graag meedoen aan de zevenheuvelenloop. Dat wilde ik vorig jaar al maar toen kon ik nog geen 15 km rennen, maar nu is het ook nog even afwachten of dat gaat lukken. Ik hoop van wel maar ik ben op het moment nog een beetje afwachtend, wil niet te hard van stapel lopen! Ik heb buiten de twee obstakelruns ook nog nooit aan een hardloopevenement meegedaan dus moet nog even goed uitzoeken hoe alles werkt, maar dat komt wel goed.
Ik heb eigenlijk weinig last meer van mijn enkel gelukkig. Hij is natuurlijk nog een stuk minder sterk dan de andere en het is nog wat dik, maar dat is normaal en mag nog wel een aantal weken tot maanden zo blijven. Alleen als ik teveel gedaan heb is het daarna extra dik en dan wordt het ook stijf en daardoor wat pijnlijk. Dat is dan dus wel een teken dat ik even een stapje terug moet doen. Maar over het algemeen mag ik niet klagen!