[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:10

Ik wil nooit meer wat anders rena :)
Onvruchtbaarheid?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:25

Wat betreft de pil heb ik met de zorgvezekeraar echtn ooit problemen gehad met welke versie ik krijg. Ik heb gewoon aangegeven bij de apotheek en huisarts dat ik alleen Trigynon origineel wil en die krijg ik gewoon en wordt ook gewoon vergoed. Moet wel altijd speciaal besteld worden.

Ik merk het ook gelijk als ik wat anders slik, bijvoorbeeld als ik een week wil uitstellen dan krijg ik een strip van een éénfasepil. Dan zit ik gelijk onder de puisten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:25

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:27

Jep, is al een tijdje op voorraad! Echt voor het eerst sinds dat ie uit is gekomen dat deze zolang op voorraad is. :=

Maar ga niks van Morphe kopen. Wat ze als bedrijf representeren staat me niet zo aan.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:30

Helaas is die ik wil nog steeds niet op voorraad -O-

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:31

Suus___ schreef:
Ik wil nooit meer wat anders rena :)
Onvruchtbaarheid?

Ja dat is wat ik altijd dacht dat dat risico mee kwam met een spiraal, verouderde informatie lees ik nu net terug op internet, dat was vroeger wel het geval geweest, de spiralen zijn inmiddels aangepast dat dit nu niet meer van toepassing is.

Mijn excuses, maar dat is wat ik van 'vroeger' altijd dacht namelijk. Had het alleen nooit opgezocht. Nu dus wel :)

Ik betaal voor mijn anticonceptie via een aanvullende pakket, anders mocht ik het ook zelf betalen.

Heb jij een mirena spiraal of een koperspiraal?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:40

Shizz knapperd <3
Look 3 was toch die ik in de winkel zag he ?
1 is ook echt prachtig...wauw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:02

Niniane schreef:
Jep, is al een tijdje op voorraad! Echt voor het eerst sinds dat ie uit is gekomen dat deze zolang op voorraad is. :=

Maar ga niks van Morphe kopen. Wat ze als bedrijf representeren staat me niet zo aan.

[ Video ]

[ Video ]

John is trouwens ook walgelijk, vond hem eerst heel leuk tot allemaal feiten over hem zelf aan het licht kwamen.. Wat een ventje. :oo

En Mondy jaaaaaa! Look 3 was toen ik jou zag!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:04

Wat voor feiten? Bijhouden welke Youtuber shady is en welke niet is een onbegonnen taak onderhand. :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:11

Ik ga je een PB sturen. _O-

Morphe vind ik overigens moeilijk. Het private labelling heb ik niet zo'n probleem mee, hun palettes vind ik super zelfs. Alleen het hele youtube promootgeval en de enorme overhype over de kwasten vind ik wat minder, maar daar ga ik de palettes niet minder van kopen als die kwaliteit maar goed is. Ik ben nu mijn gehele collectie aan het uitdunnen met bedrijven die op dieren testen/diertesten in welke tak van hun bedrijf dan ook toestaan. Dat vind ik een stuk erger dan het private labelling. Tuurlijk is private labelling ook niet echt iets waarvan je denkt nou joepie, je koopt gewoon producten van een ander in en gooit je eigen naam erop maar vind het minder erg dan de vele echte mink lashes die ik zie etc..

Dat van het palette uppen in prijs is trouwens wel shady, als het echt zo is.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:51

Zulke ontzettend mooie looks Shizzel! <3

Vandaag weer eens wat oogschaduw opgedaan. Afgelopen dagen was het mij te warm dus kwam niet verder dan mijn wenkbrauwen en wat mascara. Vandaag wat kleur gepakt en heb van Nabla Eternity (donkerblauw), Cattleya (paars) en Lazy Days (rosé goud achtig) gebruikt.

Niet op mijn huid letten heb niks op en het lijkt op de foto veel onregelmatiger dan het is.
Afbeelding
Afbeelding

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:19

Ik slik ook de pil en heb juist geen last meer van overmatig slechte huid(Ik ben 14 dus heb ikn atuurlijk nog wel door pubertijd) maar tis veel minder geworden door de pil gelukkig!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:33

Mirena echt ideaal ben ook niet meer ongesteld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:53

Ja ik zag ook al vrij veel Morphe palettes langskomen met ee nander jasje. Is dat datp rivate labelling?

Ze geven zelf aan er in februari 2016 mee gestopt zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-06-17 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:53

Bh cosmetics is ook hetzelfde las ik. Maar ik vraag me af of het dezelfde kwaliteit is want is omg 15 euro goedkoper :P

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:56

Aangezien er via Crown voor een dollar of 3 geproduceerd is, heeft Morphe dik veel winst gevangen al die tijd dat ze via Crown hebben geproduceerd. Dus als BH ook door dezelfde producent wordt gemaakt, kan ik mij niet voorstellen dat er ontzettend veel verschil in zit. Maar pin mij er niet op vast want heb er verder niet echt in verdiept.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:57

Uhuh en ik lees dat Crown Cosmetics het 'moedermerk' is. BH, Morphe, Coastal Scents etc zijn daar labels van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 20:23

Het meest duidelijke is de video van Stephanie Nicole hierover. Deze merken kopen al hun producten via Crown en gooien hun eigen naam er op, daar komt het op neer. :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 21:11

Jep en het komt erop neer dat de influencer die betaald krijgen via Morphe middels commission, lovend zijn en degene die geen geld etc. accepteren van Morphe, dit niet zijn.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 22:40

Vind dit erg gaaf gedaan!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:19

Dat van Crown heb ik ook gelezen ja :j dus nu maar altijd die kopen!

Zeker gaaf gedaan hierboven!

En prachtige aankopen allemaal <3

Thanks voor de tip Shizzel! Bephanten nachtje laten zitten btw was bij mij crap, hopelijk helpt dit preppen wel.

Ik heb vandaag m'n laten wenkbrauwen verven met henna... heftig! :') Het is nu echt wel in your face donkerbruin, maar over een weekje zal het er mooier uitzien. Ben heeeel benieuwd
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:50

Waaauuw wat super mooi je wenkies! Lijkt wel alsof ze getatoeeerd zijn

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:46

Wauw dat ziet er mooi uit !!

Donnar wat een mooie paarse look :j Kun je je wimpers nog wat meer aanzetten ? Ik denk dat dat je look helemaal af maakt !

Vandaag de Wish uit de goodybag eens uitgeprobeerd. Kleur is super maar weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Lijkt wat te plakken.

Afbeelding
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:54

De kleur staat je wel heel mooi Mondy!

Heb net dit gehaald
Afbeelding
Voor 25 euro vond ik dit een erg goede deal! Alleen de mascara kost al 34 euro normaal en het is gewoon een full size. Die vrouw herkende mij van de vorige keer dat ik die Dior mono had gekocht. :') := Ze gaf me wel goeie samples. *\o/* Voordeel van wanneer ze je herkennen